English

تشکیل شورای کارکنان ستاد وزارت کشور

در اجرای دستور وزیر کشور مبنی بر تشکیل شورای کارکنان ستاد وزارت کشور و سازمانهای وابسته اعضای این شورا از طرف همکاران حوزه های مختلف ستادی انتخاب و اولین جلسه این شورا با حضور مقیمی قائم مقام وزیر و ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع و اعضای شورا تشکیل شد.

تشکیل شورای کارکنان ستاد وزارت کشور
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این جلسه مقیمی به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر با  تبیین  به اهداف تشکیل شورای کارکنان وزارت کشور گفت: این شورا ضمن پیگیری مطالبات کارکنان، در تصمیم سازی های وزیر محترم کشور تاثیر گذار است و انتظار وزیر کشور از تشکیل و برگزاری این شورا کمک به تقویت و توانمندی کارکنان وزارت کشور و رفع مشکلات و موانع کاری و همچنین تولید ایده ها و راهکارهای مناسب برای فرمانداران و بخشداران است.
در ادامه این نشست ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع با اعلام حمایت همه جانبه از شورای کارکنان، و در مقابل انتظار رعایت حریم ها و چارچوب ها از سوی شورا بر پیش بینی ساز و کار مناسب و ایجاد دبیرخانه فعال برای این شورا تاکید کرد.
همچنین اعضای شورای کارکنان وزارت کشور برنامه های خود را برای روند پیش روی شورا و همچنین انتظار خود در مورد شورا مطرح کردند.
در ادامه برای انتخابات هیات رئیسه شورای کارکنان از بین اعضای شورا 4 نفر برای ریاست این شورا نامزد شدند که پس از رای گیری و شمارش آراء روح ا... سمیع به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد و حسن قمری و خانم زهرا عابدینی به ترتیب به عنوان نائب رئیس و منشی هیات رئیسه شورای کارکنان وزارت کشور انتخاب شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه