English

سردار کارگر:

از مدل دفاع مقدس در بسیاری از کشورها بر ظالمان غلبه می شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در حال حاضر دفاع مقدس در دنیا به الگو و مدل تبدیل شده است.

از مدل دفاع مقدس در بسیاری از کشورها بر ظالمان غلبه می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بهمن کارگر بعدازظهر پنج‌شنبه در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی اردبیل تصریح کرد: در بیشتر کشورها از جمله لبنان، سوریه، عراق، یمن و غزه با استفاده از مدل دفاع مقدس ملت‌ها به استکبار و استثمار و زورگویان و ظالمان غلبه کرده‌اند.

وی با تأکید به اینکه یکی از ثمرات دفاع مقدس ایجاد تفکر بسیجی در جامعه است، اضافه کرد: در هر کجا و هر جا روحیه و تفکر بسیجی حاکم بوده آنجا موفقیت و پیشرفت چشمگیر است .

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس متذکر شد: بهترین و موفق‌ترین شیوه ایجاد امنیت در جامعه استفاده از فرهنگ دفاع مقدس، سبک زندگی شهدا و رزمندگان است.

کارگر با بیان اینکه متأسفانه به نقش حضرت امام راحل در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آن طور که شایسته آن مقام خدایی بود پرداخت نشده است، ادامه داد: دفاع مقدس صرفاً برای گذشته نبوده بلکه برای حال و آینده است.

وی احداث مراکز فرهنگی هنری دفاع مقدس را در راستای تحقق آرمان‌های حال و آینده دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: در حال حاضر 30 مرکز فرهنگی هنری در سطح کشور فعال است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس معتقد است دفاع مقدس متعلق به هیچ صنف و قشر خاصی نیست بلکه متعلق به کل مردم است و باید بدانیم هرجا در کنار مردم و با آنها بوده‌ایم پیروز شده‌ایم و هر کجا با مردم اندک فاصله‌ای داشته‌ایم موفق عمل‌نکرده‌ایم .

کارگر با بیان اینکه دفاع مقدس یک جنگ جهانی کوچک بود که ابرقدرت‌های دنیا و 40 کشور حامی رژیم بعث صدام در مقابل ایران اسلامی صف‌آرایی کردند، اضافه کرد: ایران به تنهایی در مقابل آنها ایستاد و در نهایت پیروز این میدان نابرابر شد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه