English

مشاور فرمانده کل ارتش:

ایران قدرت برتر منطقه است

مشاور فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه ایران قدرت برتر در منطقه محسوب می‌شود، افزود: عربستان سعودی در مقابل ایران کوتاه آمده است.

 ایران  قدرت برتر منطقه است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر محمدحسن نامی در چهاردهمین هم‌اندیشی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس البرز که ظهر پنج‌شنبه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز برگزار شد، اظهار کرد:  بودجه نظامی راهبرد و مسیر کشورهای غربی را تعیین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ایران قدرت برتر در منطقه محسوب می‌شود، افزود: عربستان سعودی برای اعزام حجاج، مقابل ایران کوتاه آمده است.

وی فضای مجازی را تهدید و  فرصتی در جامعه کنونی عنوان کرد و افزود: مدیریت این فضا الزامی است

امیر نامی با تأکید بر اینکه اجرای سیاست‌های کلان مدنظر مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی الزامی است، ادامه داد: توسعه آمایش ملی حلقه مفقوده‌ای است که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن برای اختلاف‌افکنی بین شیعه و اهل سنت، گفت: نفتی که توسط عربستان سعودی به آمریکا فروخته می‌شود به گلوله تبدیل و برای حمله علیه مردم مظلوم مسلمان و یمن به کار گرفته می‌شود.

مشاور فرمانده کل ارتش ایران با اشاره به نقش مهم ارتش در ۸ سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: ‌۱۰۸ روز از جنگ تحمیلی عملیات تهاجمی و باقی روزها دفاع مقدس از سرزمین محسوب می‌شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه