English

در بیانیه ی فراکسیون حقوق‌بشر مجلس شورای اسلامی مطرح شد

سایه شوم دلارهای آمریکایی و سعودی باعث انفعال مجامع حقوق بشری در ارتباط با نسل کشی میانمار است

فراکسیون حقوق‌بشر مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای نسل‌کُشی مردم مظلوم میانمار را محکوم کرد.

سایه شوم دلارهای آمریکایی و سعودی باعث انفعال مجامع حقوق بشری در ارتباط با نسل کشی میانمار است

به گزارش خبرگزاری موج، فراکسیون حقوق‌بشر مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای نسل‌کُشی مردم مظلوم میانمار را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

نسل‌کشی مسلمانان مظلوم کشور میانمار در حالی صورت می‌گیرد که مجامع حقوق‌بشری (بخوانید دروغ‌بشری) در سکوتی مرگبار و انفعالی تاریخی به سر می‌برند. سایه شوم دلارهای آمریکایی و سعودی که اساس این انفعال را پشتیبانی می‌کند، منجر شده است تا یک پروسه شوم صهیونیستی مبتنی بر نژادپرستی در خودنمایی کند.

واقعیت این است که دول استکباری غرب و خصوصاً امریکا، عملاً جهان را به دو بخش آزاد و قرنطینه سیاسی تقسیم کرده‌اند. در بخش آزاد جهان، این ابرقدرت‌ها هستند که هیچ مرز و حد و قانونی نمی‌شناسند و تجاوز به منافع دیگران و استعمار و استثمار و بردگی ملت‌ها را امری ضروری و کاملاً توجیه شده و منطقی و منطبق با همه اصول و موازین خودساخته و بین‌المللی می‌دانند.

اما در بخش قرنطینه سیاسی که متأسفانه اکثر ملل ضعیف عالم و خصوصاً مسلمانان در آن محصور و زندانی شده‌اند، هیچ حق حیات و اظهارنظری وجود ندارد؛ همه قوانین و مقررات و فرمول‌ها همان قوانین دیکته شده و دلخواه نظام‌های دست‌نشاندگان و در برگیرنده منافع مستکبران خواهد بود و متأسفانه اکثر عوامل اجرایی این بخش همان حاکمان تحمیل‌شده یا پیروان خطوط کلی استکبارند که حتی فریاد زدن از درد را نیز در درون این حصار‌ها و زنجیر‌ها جرم و گناهی نابخشودنی می‌دانند.

منافع جهان خواران ایجاب می‌کند که هیچ‌کس حق گفتن کلمه‌ای که بوی تضعیف آنان را بدهد یا خواب راحت آنان را آشفته کند ندارد.

فراکسیون حقوق‌بشر مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت این نسل‌کُشی از دولت، قوه قضاییه، نهادهای حقوق‌بشری داخلی و خصوصاً سازمان‌های مردم‌نهاد خواهشمند است تا ضمن پیگیری حقوقی این جنایت تاریخی، صدای مردم مظلوم میانمار را به ملت‌های جهان برسانند.

دولتمردان و نهادهای مسئول بدانند که کم‌کاری در محکومیت و توقف این نسل‌کشی می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری برای جهان اسلام در بر داشته باشد و امید است با اقدامات مقتضی هر چه سریع‌تر این غائله شوم پایان یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی