English

کمیته برگزاری تجمع اعتراضی به کشتار مسلمانان میانمار اعلام کرد

تاکید بر لزوم پرهیز از هرگونه رفتار خارج از عرف در تجمع دانشجویی امروز

کمیته مرکزی برگزاری تجمع دانشجویی مقابل دفتر سازمان ملل با بیان اینکه این تجمع در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی بوده و نشانگر منطق و عقلانیت جنبش دانشجویی است بر لزوم پرهیز از هرگونه رفتار خارج از عرف تاکید کرد.

تاکید بر لزوم پرهیز از هرگونه رفتار خارج از عرف در تجمع دانشجویی امروز

به گزارش خبرگزاری موج، کمیته مرکزی ستاد برگزاری تجمع دانشجویی مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران در اطلاعیه شماره 3 خود اعلام کرد: نظر به اینکه این تجمع در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی بوده و نشانگر منطق و عقلانیت جنبش دانشجویی است، بر لزوم پرهیز از هرگونه رفتار خارج از عرف تاکید می‌گردد.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است: همانگونه که در اطلاعیه‌های قبلی اشاره شد، هدف از این تجمع مسالمت آمیز، اعتراض به سکوت مجامع بین المللی در قبال کشتار مسلمانان مظلوم میانمار و بیان مواضع جنبش دانشجویی ایران اسلامی در این خصوص است.

در ادامه تاکید شد: نظر به اینکه این تجمع در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی بوده و نشانگر منطق و عقلانیت جنبش دانشجویی است، بر لزوم پرهیز از هرگونه رفتار خارج از عرف تاکید می‌گردد. از همه شرکت کنندگان در این تجمع دانشجویی خواهشمندیم نهایت همکاری و هماهنگی را با عوامل اجرایی و انتظامات برنامه داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه