English

اصلاحیه صورتحساب عملکرد بودجه سال ۱۳۹۴ به هیات دولت رفت

معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور از تهیه اصلاحیه صورتحساب عملکرد بودجه سال 1394 و سنوات قبل توسط اداره کل هماهنگی و تلفیق حساب ها و روش های حسابداری در یکی از دفترهای زیرمجموعه خزانه داری کل کشور و ارسال آن به هیات دولت خبر داد.

اصلاحیه صورتحساب عملکرد بودجه سال 1394 به هیات دولت رفت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت وزارت امور اقتصادی و دارایی، «سیدرحمت الله اکرمی» گفت: اصلاحیه صورتحساب عملکرد بودجه سال 1394 و سنوات قبل، با استفاده از سامانه نظارت آنی معاونت نظارت مالی و خزانه‌داری کل کشور (سناما) مطابق عناوین و تقسیمات مندرج در قوانین بودجه این سنوات تهیه و تنظیم شده و نمایانگر عملکرد بودجه آن دسته از دستگاه‌هایی است که از آذرماه سال 1395 (موعد ارایه صورتحساب عملکرد بودجه سال 1394) تا این تاریخ، حساب سال یادشده و همچنین سنوات قبل را ارایه یا نسبت به رفع اشکال حساب‌های خود اقدام کرده‌اند.
وی اضافه کرد: با توجه به سومین سال اجرای مبنای حسابداری تعهدی در دولت، اقدام هایی مانند اصلاح قوانین و مقررات، آموزش مستمر کارکنان، پیگیری شناسایی دارایی‌ها و بدهی‌ها بر اساس دستورالعمل‌های مربوط و ... به منظور ایجاد زمینه لازم برای تهیه صورت‌های مالی دولت، توسط این معاونت در دست اجراست.
به گزارش ایرنا، رییس سازمان برنامه و بودجه ابتدای شهریورماه اعلام کرد به دلیل کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی و ثبت متوسط 47 دلار در هر بشکه، پیش بینی می شود امسال حدود 3090 هزار میلیارد ریال از درآمد های بودجه دولت محقق شود.
«محمدباقر نوبخت» افزود: در قانون بودجه امسال قیمت هر بشکه نفت 50 دلار و ارزش ریالی آن در بودجه منظور شده بود اما با توجه به افت قیمت نفت، رقم درآمد دولت در قانون بودجه که 3460 هزار میلیارد ریال است، قابل تحقق نیست.
معاون رییس جمهوری راهکار دولت برای کاهش درآمدها را صرفه جویی در هزینه های جاری و عمرانی دستگاه های اجرایی دانست تا تراز بودجه تامین شود و بتوان امسال را بدون کسری سپری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه