English

نجفی در جمع خبرنگاران

حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت به نمایندگی از تمام شهرداران کشور است

محمد علی نجفی گفت: حضور من در جلسات هیات دولت به عنوان شهردار تهران به نمایندگی از تمامی شهرداران و همه شهرنشینان کشور صورت می گیرد.

حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت به نمایندگی از تمام شهرداران کشور است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمدعلی نجفی در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور خود در جلسه هیات دولت اعلام کرد: حدود ۷۶ درصد از جمعیت کشور ما شهرنشین هستند و بنابراین هماهنگی میان برنامه‌های توسعه ملی که توسط دولت تهیه می‌شود و برنامه‌های توسعه شهری که از سوی شهرداری‌ها تنظیم می‌شود، اهمیت بسیاری دارد و شاید بتوان گفت شروع این هماهنگی این است که شهردار در جلسات دولت و کمیسیون‌های تخصصی دولت حضور یافته و در جریان تصمیمات دولت قرار بگیرد.

وی گفت: با این حساب حضور بنده در جلسه امروز هیات دولت، به‌ نمایندگی از تمامی شهرداران و البته همه شهرنشینان کشور صورت گرفت و می‌توان گفت این حضور از این جهت فرصتی مغتنم برای شهر تهران و دیگر کلان‌شهرها دانست.

شهردار تهران همچنین تصریح کرد: نکته دیگر این است که شهرداری با تمامی دستگاه‌هایی که به شهروندان خدماتی ارائه می‌کند، ارتباط دارد و لازم است هماهنگی و هم‌افزایی میان شهرداری و سایر دستگاه‌ها ایجاد شود.

نجفی در پایان تصریح کرد: با این حساب حضور بنده در جلسات هیات دولت منجر به آن خواهد شد که این هماهنگی‌ها و هم‌افزایی‌ها بدون واسطه، با سرعت و به بهترین نحو انجام شود و امیدواریم هم کارهای شهرداری بهتر انجام شود و هم آن‌چه به خدمات‌رسانی دولت در شهرها مربوط است، به بهترین شکل اجرایی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه