English

وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران

برای پرداخت پاداش بازنشستگان سال ۹۶ مشکلی وجود ندارد

وزیر آموزش و پرورش گفت: با وجود بار مالی سنگین پرداخت پاداش بازنشستگان سال 96 فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد.

برای پرداخت پاداش بازنشستگان سال 96 مشکلی وجود ندارد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، بطاحی در حاشیه نشست هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره تعیین تکلیف رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: ما تمرکزمان بر شروع سال تحصیلی است. لذا این به این معنا نیست که سایر مسایل را فراموش کرده ایم اما تصمیم گیری در این مورد را منوط به این کردیم که سال تحصیلی شروع شود و در مهرماه این موضوع روشن خواهد شد. 

وی درباره بحث خلاق محور کردن آموزش دانش آموزان گفت:این مساله خواست مردم است و باید شور و نشاط بیشتری در این حوزه ایجاد کرد. با توجه به اینکه سال تحصیلی شروع شده و برنامه های درسی تنظیم شده در متن برنامه ها نمی توان تغییراتی ایجاد کرد. اما دو برنامه برای این موصوع مشخص شده که از اول مهر اجرا می شود. جزئیات بیشتر بعدا اعلام خواهد شد. 

بطاحی درباره ثبت نام بچه هایی که مدارک هویتی ندارند اما خواهان حضور در مدرسه هستند بیان داشت: ما پیش از این مقرری در شورای عالی آموزش و پرورش داشتیم. متاسفانه این مقرره در دو سال اخیر مورد غفلت قرار گرفت اما هیچ دانش اموزی نباید از امکان تحصیل محروم شود. شنبه قرار است در نشستی با مراجع ذی ربط بتوان آن مقرری را احیا کرد و مشکل حل شود. 

وزیر آموزش و پرورش در مورد پرداخت پاداش بازنشستگان سال 95 گفت: پاداش سال 95 پرداخت شده و برای بازنشستگان سال 96 پیش بینی هایی انجام شده است. اما این مساله بار مالی سنگینی شده چون تعداد بازنشستگان در چهار سال آینده سیر صعودی دارد. فکر نمیکنم مشکلی رخ پیش بیاید هر چند شاید با تاخیر صورت گیرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی