English

تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت درخصوص صدور مجوز واگذاری معادن به تصویب رسید

نمایندگان با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت درباره صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از منابع معدنی و وصول و هزینه کرد حقوق دولتی موافقت کردند.

تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت درخصوص صدور مجوز واگذاری معادن به تصویب رسید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه 7 شهریور) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت درخصوص صدور مجوز واگذاری معادن، این طرح را با 135 رأی موافق، 12 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 203 نماینده حاضر در صحن به تصویب رساندند.

سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن قرائت گزارش تقاضای تحقیق و تفحص مذکور گفت: در اجرای ماده 214 آیین نامه داخلی مجلس مبنی بر بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان درخصوص تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از منابع معدنی و وصول و هزینه کرد حقوق دولتی در استان های همدان، مرکزی، کرمان، یزد و آذربایجان غربی و سایر استان های دارای منابع معدنی به استحضار می رساند.

ابتد کمیسیون در مورخ 11 مهر 95 اطلاعات لازم درخصوص موضوعات تحقیق و تفحص را از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست کرد و متعاقباً اطلاعات مذکور در تاریخ 3 آذر 95 به کمیسیون واصل شد که مطابق آیین نامه در اختیار متقاضیان تحقیق و تفحص قرار گرفت.

وی افزود: نظر به اینکه متقاضیان اطلاعات ارائه شده را کافی ندانستند،کمیسیون موضوع را با حضور متقاضیان تحقیق و تفحص و مسئول دستگاه اجرایی ذی ربط مورد بررسی قرار داد که براساس رأی اکثریت اعضا، انجام تحقیق و تفحص درجلسه مورخ 27 تیر 96 این کمیسیون به تصویب رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی