English

وزیر سابق اطلاعات:

تبعیت از ولایت فقیه تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان دین و نظام اسلامی است

وزیر سابق اطلاعات گفت:‌ به اشتباه انداختن مسوولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی در تصمیم گیری‌ها مهمترین هدف توطئه نفوذ دشمنان دین و نظام اسلامی است.

تبعیت از ولایت فقیه تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان دین و نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام حیدر مصلحی در مراسم سالگرد وفات آیت الله «سیدجواد مدرسی» و فرا رسیدن شهادت امام محمد باقر(ع) که در مسجد بیاق خان یزد برگزار شده بود، اظهار کرد: تعهد به ارزش‌های اسلامی و دینی یکی از مهمترین ویژگی‌های انسان‌های مومن در راه خدا است.

وی با بیان این که ایستادگی در برابر توطئه‌های شوم فرهنگی و سیاسی دشمنان دین از جمله مهمترین رسالت جامعه اسلامی است،‌ افزود: درهم و دینار مستکبران نباید مانع ایثار و جهاد در راه خدا شود.

مصلحی در ادامه با اشاره به توطئه‌های شوم مستکبران علیه ارزش‌های دینی و اسلامی، گفت: تبعیت از ولایت فقیه تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان دین و نظام اسلامی است.

وزیر سابق اطلاعات به فرمان آتش به اختیار رهبری اشاره کرده و گفت: آتش به اختیار به معنای احساس مسوولیت بیشتر در قبال ارزش‌های فرهنگی،‌اجتماعی و همچنین پیشرفت بیش از پیش نظام انقلاب اسلامی است.

مصلحی در ادامه با بیان این‌که توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و تاکنون به شیوه‌های مختلف در حال اجراست، افزود:‌ جلوگیری از نفوذ یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در شرایط کنونی توسط تمام مردم و مسئولان جدی گرفته شود.

وی به اشتباه انداختن مدیران در تصمیم گیری‌های مختلف را یکی از اصلی‌ترین اهداف نفوذ دانست و اظهار کرد:‌ مستکبران سعی دارند سیاه نمایی‌های مختلف مسئولان نظام انقلاب اسلامی ایران را به اشتباه در تصمیم‌گیری وادار کنند.

وزیر سابق اطلاعات وحدت و همبستگی را مهمترین نیاز فعلی جامعه اسلامی دانست و با اشاره به همایش میلیونی زائران اربعین حسینی، بیان کرد:‌ سال گذشته دستگاه اطلاعاتی آمریکا با نظرسنجی گسترده‌ای که انجام داد اعتراف کرد که زائران اربعین حسینی خطری بزرگ برای اهداف آمریکا محسوب می‌شوند.

مصلحی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد دستاوردهای علمی کشورهای غربی،‌خاطرنشان کرد: ذخائر علمی ایرانی‌ها و میراث ائمه اطهار منشأ تمام دستاوردهاو پیشرفت‌های علمی کشورهای غربی است که متأسفانه طی دوره‌های مختلف از مردم ایران غارت شده است.

وی با بیان این‌که ایرانی‌ها ثابت کردند که در بدترین شرایط هم توان پیشرفت علمی دارند، اظهار کرد: دستیابی به غنی‌سازی 20 درصد در اوج تحریم‌های سنگین توسط شهید احمدی روشن از جمله نمادهای قدرت علمی ایران و ایرانی‌هاست.

وزیر اطلاعات دولت دهم عدم وابستگی به دیگران را از دیگر ویژگی‌های انسان‌های مومن در جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: خودکفایی ملی در حوزه‌های مختلف یکی از مهمترین اهداف اقتصادی مقاومتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه