English

وزیر کشور: ما هر چه داریم از انقلاب است

وزیر کشور گفت: باید برای استمرار انقلاب در زمان های مختلف شیوه‌های مختلف را به کار برد.

وزیر کشور:  ما هر چه داریم از انقلاب است

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست با نخبگان و ایثارگران خراسان رضوی با تبریک هفته دولت اظهار کرد: ما هر چه داریم از انقلاب است، امام(ره)، مردم و شهدا به تناسب انقلاب با یکدیگر متحد شدند و کاری کردند که دنیا حیرت زده شد. 

وی با اشاره به اینکه برای حل تمام مسائل نیازمند این هستیم که از یک موضع و منظر تایید کننده به آنها نگاه و اقدام به حل مشکلات کنیم، تصریح کرد: همه ملت‌ها و کشورها برای زیست در محیط جغرافیایی خود از یک موضع مشخص و معینی به مسائل نگاه می‌کنند و راه حل‌های مناسب را در نظر می‌گیرند. 

وزیر کشور با بیان اینکه غرب لیبرالیسم را موضع خود قرار می‌دهد و براین اساس به مسائل مختلف نگاه می کند، افزود: اما منظر حرکتی ما اسلام و حرکت در راه آن است که ما این تفکرات را از امام راحل به ارث برده‌ایم و مردم پشتیبان اصلی آن بودند. 

رحمانی فضلی  با طرح این پرسش که آیا انقلاب برای یک مقطع خاص بوده است یا برای همه زمان ها، گفت: اگر اعتقاد داریم که انقلاب برای همه زمان‌ها است پس می‌تواند به نیازهای ما در شرایط مختلف پاسخگو باشد و این یک نگاه به انقلاب است. 

وی خاطرنشان کرد:  باید برای استمرار انقلاب در زمان های مختلف شیوه‌های مختلف را به کار برد، انقلاب یعنی ایمان و هدف، اصول، مشارکت واقعی مردم در صحنه، ستیز با دشمن و با به کار گرفتن همه توانمندی‌های مردم ، ما معتقدیم ریشه های عمیق تمدنی و اعتقادی داریم.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه برای اینکه ایران و مردم آن در عرصه های مختلف بدرخشند باید در شرایط مختلف با روش‌های متناسب رفتار کنیم، عنوان کرد: همان طور که رهبری با تشخیص خود نقش هدایتگرانه خود را در انقلاب ایفا می‌کند اگر در شرایط مختلف با اقتضائات زمان راهبری انقلابی داشته باشیم و شیوه‌های مختلف و متناسبی را اخذ کنیم انقلابی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه