English

درخواست نماینده مردم بستان‌آباد از رئیس جمهور

دو وزیر باقیمانده کابینه را از استان‌های ترک‌زبان انتخاب کند

وحدتی گفت: از آقای روحانی می‌خواهیم تا به وعده‌های انتخاباتی خود در تبریز عمل کرده و دو وزیر باقیمانده کابینه را از استان‌های ترک‌زبان انتخاب کند تا عدالت رعایت شود.

 دو وزیر باقیمانده کابینه را از استان‌های ترک‌زبان انتخاب کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، محمد وحدتی صبح امروز (6 شهریور) در جلسه علنی پارلمان در نطق میان دستور خطاب به رئیس‌جمهور، اظهار داشت: ملت ایران با حضور خود در تمام صحنه‌ها زمینه فعالیت دولت و ریشه‌کن کردن مشکلات موجود را فراهم کرده و دیگر هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست.

وی افزود: مشکلاتی مانند اعتیاد، قاچاق کالا، حاشیه‌نشینی، رکود بازار و به خصوص بیکاری جوانان شرمنده از خانواده که باید با برنامه‌‌ریزی شما و انتخاب وزرا و معاونان و تیم اقتصادی قوی و توانمند نشان دهنده عزم جدی دولت دوازدهم در این راستا باشد.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس گفت: انتظار مجلس از دولت این است که در این 4 سال دولت با ارائه گزارش 3 ماهه به پارلمان و گرفتن راهکارهایی برای ادامه حرکت خود به طور صحیح در راستای احقاق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مورد حمایت مجلس در افق‌های روشن شاهد حل مشکلات جامعه و ارتباط سالم با جهان باشیم.

وی افزود: شما با انتصاب مسئولان با شاخصه‌های شایسته‌سالاری، تعهد، کاردانی و دوری از انباشت ثروت می‌توانید در این راستا اقدام کنید و به خاطر اختلاف سلیقه افراد شایسته را برکنار نکنید.

وحدتی تاکید کرد: دولت با حمایت مردم و رهبری در برجام بهانه را از دشمن گرفته و به جهانیان ثابت کرد ایران قدرتمند نقش تعیین‌کننده‌ای در منطقه دارد و هیچ معادله سیاسی، نظامی بدون حضور ایران قابل حل نخواهد بود.

نماینده مردم بستان‌آباد افزود: با ورود دیپلماسی اقتصادی و احیای آن توسط وزارت خارجه، حضور در بازارهای جهانی و ارتباط قوی با کشورهای دوست و همسایه برقرار کرده و در معاملات دلار حذف و به دلیل پایبندی کشورهای اروپایی یورو را جایگزین آن کند.

وی خطاب به ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا گفت: با بررسی میدانی در سطح مردم آمریکا خواهید دید که مردم نسبت به خشونت و جنگ‌افروزی و حمایت از تروریسم که توسط دولتمردان آمریکا ایجاد شده، خسته شده و زندگی راحت و عاری از تروریست را خواهان هستند، لذا توصیه می‌کنم نیروهای نظامی خود را از تمام کشورهای جهان فراخوانده و از حمایت تروریسم، تشنج‌زایی دست بردارند و جوانان خود را به کشتن ندهید و ملت‌ها را به حال خود رها کرده که جهان به قیم نیازی ندارد که در غیر این صورت با خشم مردم جهان و‌ آمریکا مواجه خواهد شد.

وحدتی در پایان گفت: از آقای روحانی می‌خواهیم تا به وعده‌های انتخاباتی خود در تبریز عمل کرده و دو وزیر باقیمانده کابینه را از استان‌های ترک‌زبان انتخاب کند تا عدالت رعایت شود. همچنین نسبت به احیاء دریاچه ارومیه نگاه جدی و عملیاتی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه