English

دولت مطالبات بازنشستگان صندوق فولاد را پرداخت کند

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت مطالبات صندوق بازنشستگی فولاد از سوی دولت شد.

دولت مطالبات بازنشستگان صندوق فولاد را پرداخت کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، محسن کوهکن در نشست علنی امروز (دوشنبه، 6 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل 20 این قانون گفت: گاهی اصل 20 قانون اساسی را زمانی که در موضوع و دستور جلسه است؛تفسیر می کنیم اما این اصل شمول بیشتری دارد؛چراکه گاهی خارج از صحن جلسه اتفاقاتی رخ می دهد که در روند کار نمایندگان تأثیر دارد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: همان طور که مستحضر هستید اقدام تروریستی جریان تکفیری با سوءاستفاده از تجمع مردمی صورت گرفت که به دنبال احقاق حق خود بودند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: مجلس در قانون برنامه ششم و بودجه 96 حکمی را برای رسیدگی به وضعیت بازنشستگان فولاد تصویب کرده که طبق قانون دولت باید کسری صندوق بازنشستگی فولاد را پرداخت کند؛اما 2 ماه است که این اتفاق نیفتاده و منجر به تجمع بازنشستگان در مقابل مجلس شده است به این دلیل که دولت به تکلیف خود عمل نکرده است.

وی خطاب به رئیس جلسه گفت: از شما می خواهیم که به دولت تأکید کنید به قانون عمل کند تا شامل تجمع از ناحیه مردم در مقابل مجلس که گاهی اوقات با تبعاتی همراه است؛نشود و نمایندگان بتوانند به وظایف قانونی خود عمل کنند.

مسعود پزشکیان در پاسخ به این اخطار با بیان اینکه اخطار مربوط به دستور جلسه نبود و وارد نیست، تصریح کرد: اینکه دولت باید قانون را اجرا کند شکی نیست و نمایندگان موظف هستنند بر اجرای قانون از سوی دولت نظارت کنند و می توانند این موضوع را در کمیسیون های تخصصی مربوطه نیز پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه