English

طی پیام‌های جداگانه‌ای

سرلشکر صفوی انتصاب سرلشکر موسوی و سرلشکر صالحی را تبریک گفت

مشاور عالی فرمانده کل قوا با صدور پیام‌هایی انتصاب سرلشکر موسوی به عنوان فرمانده کل ارتش و سرلشکر صالحی به عنوان جانشین ستادکل را تبریک گفت.

سرلشکر صفوی انتصاب سرلشکر موسوی و سرلشکر صالحی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی را به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و انتصاب سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح تبریک گفت.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

ارتش مکتبی ایران به عنوان یک نیروی متمایز نسبت به ارتش‌های کلاسیک جهان شناخته می‌شود که به اتفاق سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران مکمل قدرت بازدارندگی موثر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

تعهد و شایستگی شما و هم چنین تجربه مدیریت در سطوح مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران و تلاش‌ها و مجاهدت‌ها ی دوران دفاع مقدس و برخورداری از دانش روز دستمایه‌ای است که موفقیت جنابعالی را در سنگر فرا روی نوید می‌دهد.

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی

انتصاب جنابعالی به عنوان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح از سوی فرماندهی معظم کل قوا را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، بدون تردید تجربیات جنابعالی در سطوح مختلف فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دوازه سال فرماندهی موفق این نهاد انقلابی در کنار سوابق مبارزاتی و انقلابی پیش از انقلاب و همچنین تلاش‌ها و مجاهدت‌های دوران نورانی دفاع مقدس بهترین ذخیره و دستمایه‌ای است که در سمت جدید راهنما خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه