English

پیام تقدیر و تشکر وزیر کشور از مجموعه کارکنان صف و ستاد وزارت کشور پس از اخذ رای اعتماد مجدد

عبدالرضا رحمانی فضلی پس از کسب رای اعتماد دوباره از مجلس شورای اسلامی از کارکنان وزارت کشور و ستاد انتخابات در پیامی تشکر کرد.

پیام تقدیر و تشکر وزیر کشور از مجموعه کارکنان صف و ستاد وزارت کشور پس از اخذ رای اعتماد مجدد

به گزارش خبرگزاری موج، متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

همکاران عزیز و ارجمندم؛ مدیران و کارکنان محترم صف و ستاد وزارت کشور

سلام علیکم و رحمه ا...

اکنون که اعتماد مجدد رئیس محترم جمهور و نمایندگان مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی و توفیق خدمت به اسلام و مردم ایران سرفراز در وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران، یک بار دیگر مشمول این همکار و همراه شما برادران عزیز و خواهران گرامی شده است، لازم می دانم مراتب سپاس وافر و امتنان ویژه خود را به حضور یکایک شما گرامیان در سراسر ایران پهناور ابراز نمایم.

بی تردید رای قاطع مجلس شورای اسلامی به گزینه ای که پس از 4 سال پرفراز و نشیب تصدی مسؤولیت وزارت کشور؛ مجدداً برای این وزارتخانه معرفی شد، ضمن اعلام تایید و قبول برنامه های سیاست داخلی رییس جمهوری محترم از سوی مجلس شورای اسلامی، نشانه ای روشن از مقبول افتادن و موثر واقع شدن مجموعه تلاش ها و زحمات خانواده بزرگ مدیران و کارکنان وزارت کشور، استانداری ها، فرمانداری ها، بخشداری ها، شهرداری ها و دهیاری ها است و به معنای اعتماد عصاره فضائل ملت به رویکردها و اقدامات مجموعه همکاران عزیز من در سراسر کشور در طول 4 سال گذشته است.

مایلم شادباش صمیمانه خود را برای کسب افتخاری چنین بزرگ، به یکایک همکارانم در جای جای این مرز  و بوم پرگهر اهداء و برای این عزیزان و خانواده ارجمندشان سلامت و سعادتمندی هر دوسرای را آرزو نمایم و همچنین از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به پاس این اعتماد مجدد، قدردانی کنم.

بدون شک پس از ذات باری تعالی که مبدا و منشاء همه خیرها و خوبی هاست و توجهات اهل بیت عصمت و طهارت صلوات ا... علیهم اجمعین، بزرگترین پشتگرمی اینجانب در ادامه مسیر خدمت در وزارت کشور برای اجرای منویات مقام معظم رهبری و پیاده سازی دقیق سیاست ها و برنامه های رئیس محترم جمهوری در راستای مدیریت سیاست داخلی و توسعه متوازن ایران اسلامی، استظهار به همراهی و همگامی و تلاش و پشتکار شما برادران و خواهران؛ بدنه سرافراز کارکنان، کارشناسان و مدیران صف و ستاد وزارت کشور و سازمان های همکار است که از خدای بزرگ توفیق شکر گزاری عملی نسبت به آن و دوام و استمرار این همراهی را خواهانم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

31 مردادماه 1396

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه