English

رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس در پاسخ به موج

مخالفتم با دادن وقتم برای سخنرانی در مخالفت با وزیر کشور، باعث ایجاد شایعاتی علیه من شد

رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس گفت: من برای بیان مطالبم بیش از 15 دقیقه وقت لازم داشتم و مخالفتم با دادن بخشی از این زمان، باعث شد تا شایعاتی علیه من در فضای مجازی مطرح شود.

مخالفتم با دادن وقتم برای سخنرانی در مخالفت با وزیر کشور، باعث ایجاد شایعاتی علیه من شد

زهرا سعیدی درخصوص حاشیه‌های اخیری که با توئیت یکی از نمایندگان مجلس در مورد فشار او بر وزیر کشور برای تغییر فرماندار مبارکه و استاندار اصفهان در فضای مجازی مطرح شده است به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج گفت: یک نماینده باید خیلی ضعیف باشد که رای خود به وزرای پیشنهادی را معامله کند. مخالفت من با وزیر پیشنهادی وزارت کشور، همان طور هم که نطق من نشان داد مخالفت با رویه ها و سیاست هایی بود که در این چهار ساله در این وزارت خانه پیگیری شده است و ارتباطی به اتفاقاتی که قرار است در آینده رخ دهد، نداشت.

وی افزود: نکاتی که من در 15 دقیقه وقت قانونی برای بیان مطالبم داشتم، مبتنی بر منطق بود که هر عقل سلیمی آن را می‌پذیرفت. چنانکه علی مطهری به عنوان یکی از مخالفان اصلی وزیر کشور نیز پس از اتمام سخنان من، آن را تایید کرد و گفت که به خوبی به موارد لازم اشاره کردم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از جمله مورد مخالفتش با رحمانی فضلی را بحث تداخل وظایف دانست و اظهار داشت: وزیر کشور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر هم هست. انتقاد من این است که آیا ما کسی را نداریم که در پست مدیرکلی این ستاد مهم بگماریم و در عین حال وزیر کشور هم کار وزارت را پیش ببرد. در خصوص بحث تقویت سیستم کاری و انتصابات هم من اعتراضاتی داشتم و انتظار ما این بود که وزیر کشور قوی‌تر از این عمل کند.

نماینده مردم مبارکه در خانه ملت با اشاره به توئیتی که علیه وی توسط یکی از نمایندگان مطرح شده است تصریح کرد: من فکر می‌کنم شاید علت چنین اظهاراتی ناراحتی آن‌ها به مخالفت من با دادن بخشی از زمانم برای بیان مخالفت با وزیر کشور باشد. وقتی اسم من در قرعه کشی برای سخنرانی به عنوان مخالفت درآمد، با بررسی مطالبم دیدم که بیش از 15 دقیقه وقت لازم داردم لذا بخشی از مطالبم را حتی نتوانستم عنوان کنم . از این رو نمی‌توانستم بخشی از زمانم را به نماینده دیگری بدهم که خب شاید همین مساله موجب واکنش‌هایی شد.

سعیدی در ادامه تاکید کرد: لذا من تلاش برای تغییر فرماندار مبارکه و یا استاندار اصفهان را رد می‌کنم. ضمن آنکه عضو کردن فرماندار برای یک نماینده مجلس کار چندان سختی نیست که حالا بخواهم تحقق چنین مساله ای را به مخالفت یا موافقت یا وزیر کشور مرتبط سازم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه