English

نوبخت در جمع خبرنگاران

بودجه ها را در اختیار استان ها قرار می دهیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بودجه‌‌ها را نیز به جای اینکه در اختیار دستگاه‌های ملی قرار دهیم در اختیار استان‌ها قرار می‌دهیم تا با این مقدار استانداران بتوانند با شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان با بهره‌وری صرفه‌جویی کنند.

بودجه ها را در اختیار استان ها قرار می دهیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمدباقر نوبخت در حاشیه اولین جلسه هیات دولت دوازدهم با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان مدیریت برنامه‌ریزی راهبری و رصد توسعه را برعهده دارد، گفت: این سازمان برای اینکه بتواند نظارت بهتری داشته باشد، بخش‌های مختلف برنامه را تفکیک کرده و برای هر کدام از اموری که در دولت یازدهم در سازمان برنامه و بودجه برای آنها برنامه تهیه شده بود، اقدام به مدیریت پروژه پایش و نظارت بر کار برنامه کرده است و سه ماه به سه ماه به مردم و رییس‌جمهور گزارش می‌دهیم.

وی ادامه داد: در بودجه‌ریزی هم با توجه به اینکه برنامه‌ها در قالب بودجه‌ها یا برنامه‌های یکساله تهیه ‌شده روش‌مان را عملیاتی خواهیم کرد و دیگر به روش گذشته بودجه هر دستگاه به اضافه یک درصد در اختیارش قرار نخواهد گرفت و ما براساس قیمت تمام شده هر فعالیت بودجه دستگاه را براساس حجم فعالیت تعیین می‌کنیم.

‌رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خاطرنشان کرد: بودجه‌‌ها را نیز به جای اینکه در اختیار دستگاه‌های ملی قرار دهیم در اختیار استان‌ها قرار می‌دهیم تا با این مقدار استانداران بتوانند با شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان با بهره‌وری صرفه‌جویی کنند. همه ارقام را در اختیارشان قرار می‌دهیم تا بتوانند به عنوان پروژه‌های توسعه و عمرانی از آنها استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه