English

قدردانی وزیر دفاع از رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پیشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی از رای اعتماد قاطع نمایندگان معزز ملت رشید ایران اسلامی قدردانی کرد.

قدردانی وزیر دفاع از رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس

‌به گزارش خبرگزاری موج، در متن پیام امیر حاتمی آمده است:

به طور حتم، اعتماد بالای نمایندگان محترم، پشتوانه ارزشمندی برای ادای تکلیف و پیشبرد اهداف، راهبردها و برنامه‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است تا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتکا به ایمان لایزال الهی و تحت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و حمایت ریاست محترم جمهور و سایر همکارانم در دولت دوازدهم در ایفای نقش بازدارندگی فعال و تلاش حداکثری برای اهبرد دفاع همه‌جانبه از پشتیبانی تمامی مولفه‌های موثر بهره‌مند شده و تامین منافع و امنیت ملی در بالاترین سطح ممکن استمرار یابد.

امیدواریم که ابراز محبت‌ها و حمایت‌های شما نمایندگان گرامی در فرآیند گفت‌وگوها و جلسات منتهی به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به اینجانب که مسئولیت قانونی، اعتقادی و جهادی را برایم مضاعف نمود، با تداوم تعامل موثر، حفظ و تقویت شود تا همواره همگام با هم به سوی آرمان‌های متعالی پیش رویم.

توفیق روزافزون ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر لاریجانی و اعضای محترم هیئت رئیسه و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و سایر کمیسیون‌ها و یکایک شما نمایندگان پر تلاش مجلس شورای اسلامی را از خدواند متعال مسئلت می‌نماییم.

سرتیپ ستاد امیر حاتمی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

29 مرداد ماه 1396

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه