English

اسماعیلی در مخالفت با وزیر پیشنهادی کشور:

آقای رحمانی فضلی برای موسسات مالی غیرقانونی کشور چاره ای اندیشیده اید؟

نماینده مردم نور و محمودآباد ضمن انتقاد از مشکلات ایجاد شده برای سپرده‌گذاران در برخی موسسات اعتباری، گفت: موسسات کاسپین، ثامن‌الحجج، فرشتگان و پدیده، مردم را رنجیده کرده، آقای وزیر پیشنهادی کشور در این باره چاره‌ای اندیشیده است؟

آقای رحمانی فضلی برای موسسات مالی غیرقانونی کشور چاره ای اندیشیده اید؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، علی اسماعیلی نماینده مردم نور  و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه 28 مرداد) خانه ملت در مخالفت با وزیر پیشنهادی کشور، ضمن تقدیر از زحمات 4 ساله کابینه یازدهم، گفت: بنده آقای رحمانی‌فضلی را نیروی انقلابی، پرتلاش و زحمتکش در طول سال‌های متمادی انقلاب اسلامی می‌دانم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 96 به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: آقای رحمانی‌فضلی! استانداران شما فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی را در استان‌ها بر عهده دارند، آیا تاکنون اقداماتی در این حوزه انجام داده‌اند؟ آقای رحمانی‌فضلی شما به خوبی می‌دانید که مجلس طرح عمران سواحل و دریا را تصویب و به منظور اجرا به دولت ابلاغ کرده، سوال این است که چرا تاکنون اساسنامه این سازمان تهیه و اجرا نشده است؟

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مسئولیت امنیت سواحل دریای خزر و خلیج فارس با کیست؟ امروز شیرآبه زباله‌های شهرها و روستاها و سفره‌‌های آب زیرزمینی به دریای خزر سرریز می‌کند و باید چاره‌ای اندیشه شود.

وی افزود: در مواد 26 و 27 برنامه ششم توسعه بر جلوگیری از مهاجرت روستاها به شهرها تاکید شده، اما وزیر پیشنهادی کشور در این زمینه برنامه‌ای ندارد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امنیت و ثبات شغلی دهیاران مهمترین دغدغه آنهاست، آقای رحمانی‌فضلی بگویید برای حل مشکلات آنها چه گام‌های اساسی برداشته‌اید؟

اسماعیلی با انتقاد از مشکلات ایجاد شده برای سپرده‌گذاران در برخی موسسات اعتباری، گفت: موسسات کاسپین، ثامن‌الحجج، فرشتگان و پدیده، مردم را رنجیده  کرده، آقای وزیر پیشنهادی کشور در این باره چاره‌ای اندیشیده است؟

وی تاکید کرد:‌ از آنجا که سازمان مدیریت بحران زیر نظر وزارت کشور است، آقای رحمانی‌فضلی! برای مردم استان‌های شمالی کشور که بحران دیده، برآورد خسارت شده و آیا اقداماتی در این باره صورت گرفته است؟

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به رحمانی‌فضلی گفت: لطفا بگویید بودجه مواد 10 و 12 برای تخصیص منابع به استان‌های بحران دیده کجا هزینه شده است؟ پرونده‌های تقسیمات کشوری در وزارت کشور معطل مانده است. پاسخ مردم مناطق کمتر توسعه یافته را چه کسی باید بدهد؟

اسماعیلی با اشاره به مشکلات پرسنل نیروی انتظامی اظهار داشت: پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی در حفظ آرامش داخلی و مرزها تلاش می‌کنند، اما از حداقل امکانات زندگی بی‌بهره هستند، شما در برنامه پیشنهادی ارائه شده مطالب خوبی در این زمینه آورده‌اید، اما بگویید چه برنامه‌ای برای توانمندسازی پرسنل نیروی انتظامی دارید؟

وی تاکید کرد: در ماده 80 برنامه ششم توسعه دولت بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی مکلف شده و یکی از برنامه‌های شما نیز کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است، آیا توانسته‌اید آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهید و اگر نتوانسته‌اید راهکار پیشنهادی شما به عنوان وزیر پیشنهادی کشور چیست؟

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس اضافه کرد: آقای رحمانی‌فضلی! به طور واضح بگویید که برای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز چه اقداماتی انجام داده‌اید و چه برنامه‌ای برای آن در آینده دارید؟

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مشکل مردم کمبود منابع مادی و انسانی نیست، بلکه مشکل فقدان مدیریت جهادی است که با این نوع مدیریت اخلاص در عمل وجود داشته باشد تا کارها با انگیزه بیشتری پیش برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی