English

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات جلس پاسخ به موج

مجلس دهم درباره مواجه وزیر جدید ارشاد در مساله برگزاری کنسرت ها حساسیت بیشتری نشان می دهد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس دهم به وزرای دولت دوازدهم رای می دهد در خصوص تعیین تکلیف بحث برگزاری کنسرت ها بر نظارت بیشتر و پاسخ گویی مصمم تر از گذشته هستند.

مجلس دهم درباره مواجه وزیر جدید ارشاد در مساله برگزاری کنسرت ها حساسیت بیشتری نشان می دهد

فاطمه سعیدی در مورد برنامه وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد برای جلوگیری از لغو کنسرت های مجوز دار در کشور به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج گفت: همان طور که نمایندگان مخالف و موافق وزیر هم اشاره کردند آنها می خواهند بدانند رویکرد وزارت ارشاد در قبال کنسرت ها چه خواهد بود. اگر قرار نیست کنسرتی برگزار شود مردم باید بدانند ولی اینکه بعد از فروش بلیط و تهیه جا، کنسرتی لغو می شود ضربه بیشتری وارد می کند.

وی افزود: ما امیدواریم وزیر جدید در این خصوص اهتمام بیشتری بورزد زیرا به نظر من حتی لغو مجوزهای کنسرت هم غیرقانونی است. چرا که برای برگزاری کنسرت حتما مجوزهایی صادر شده که برای مثال آقای ناظری برای اجرا به جایی سفر می کند. 

نماینده مردم تهران در مورد اینکه اگر وزیر جدید هم نتواند با این چالش به درستی برخورد کند مجلس چه خواهد کرد تصریح کرد: در زمانی که وزیری به برنامه هایی که ارائه داده جامه عمل نپوشاند، مجلس از ابزار سوال، تذکر و در نهایت استیضاح می تواند استفاده کند. در این خصوص چون نمایندگان مجلس دهم به وزرا رای می دهند بر نظارت بر برنامه های آنها نیز مصمم تر هستند. 

سعیدی تاکید کرد.با این حال نظارت نمایندگان در راستای حمایت از دولت است. زیرا زمانی که لازم باشد وزیری استیضاح شود و کنار گذاشته شود، به نفع دولت و در جهت تقویت آن است که وزیر ضعیفی از کابینه خارج شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه