English

سردار عبداللهی:

قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در کمک به دولت‌ها پیشگام بوده است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: در همه مقاطع مختلف در راستای کمک به دولت‎ها و حل مشکلات مردم پیشگام بوده‌ایم.

قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در کمک به دولت‌ها پیشگام بوده است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه با استاندار گلستان درباره اجرای پروژه‌های سازندگی، کشاورزی و شهری در این استان اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیا (ص) در همه مقاطع مختلف در راستای کمک به دولت‎ها و حل مشکلات مردم پیشگام بوده است و در این زمینه از پای نخواهد نشست.

وی با اشاره به اولویت‎های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، تصریح کرد: وظیفه ما در راستای حل مشکلات مردم، اشتغال و اجرای پروژه‎های بزرگ است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) افزود: بر اساس وظیفه تلاش داریم تا برای رفع مشکلات به دولت کمک کنیم، با روحیه جهادی و انقلابی که در قرارگاه سازندگی وجود دارد در راستای حل مشکلات مردم کوتاهی نخواهیم کرد.

سردار عبداللهی از اشتغال به عنوان یکی از مهمترین مسائل کشور و دغدغه جوانان یاد کرد و گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیا (ص) پروژه‎های زیادی در حوزه‎های مختلف نفت و گاز دارد در حوزه زیرساخت‎های ریلی، سد سازی، خطوط انتقال و دریا پروژه‎هایی را پیگیری می‎کند که خروجی آن ایجاد اشتغال است.

وی توجه به پروژه‎های اولویت‎دار را یکی از وظایف مهم قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیا ذکر کرد و عنوان کرد: پروژه‎هایی که می‎تواند خروجی خوبی برای کشور داشته باشد آنها را دنبال می‎کنیم و در همین راستا پروژه‎های گازی و پالایشگاه‎های بزرگی از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیا در حال ساخت است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در خصوص اینکه در تکمیل سد نرماب مشکل اساسی وجود ندارد، گفت: سد نرماب در تامین آب شرب منطقه، جلوگیری از سیلاب، صنعت و کشاورزی بسیار مهم است. سد نرماب در حال حاضر 74 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای رفع مشکلات این پروژه همت ویژه‎ای وجود دارد.

سردار عبداللهی مهمترین معضل اساسی در کندی این پروژه را در حوزه ساکنان منطقه عنوان و تصریح کرد: 100 خانوار در دو روستای جنگلده پایین و جنگلده بالا باید جابجا شوند که برای کمک به مردم و حل مشکلات آنها تلاش می‎کنیم تا پروژه‎های مهم استان به اتمام برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی