English

/موافق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی/

علوی: آخوندی نظریه‌پرداز وزارت راه است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت که عباس آخوندی در وزارت راه با استفاده از سرمایه بخش خصوصی و غیر دولتی اقدامات اساسی انجام داده است.

علوی: آخوندی نظریه‌پرداز وزارت راه است

به گزارش خبرگزاری موج، سیداحسن علوی در جلسه علنی امروز (شنبه) و در موافقت با وزیر پیشنهادی راه، اظهار داشت: معدل عملکرد آقای آخوندی در سطح ملی در کشور موفق بوده است. ایشان فردی فرصت جو است که از تفکر زمان بهره‌گیری لازم را انجام داده و می‌داند در زمان خود چه کاری باید انجام دهد ضمن اینکه می‌توان ایشان را نظریه پرداز وزارت راه دانست.

وی افزود: ما نمی توانیم بگوییم ایران چهارراه حمل و نقل آسیاست، ولی سال‌ها منتظر تخصیص اعتبار بنشینیم. آقای آخوندی با بهره‌گیری از سرمایه بخش خصوصی و غیر دولتی توانسته در بخش های مختلف اقدامات اساسی انجام دهد. بیش از ۲۵ پروژه در بخش ریلی، بیش از ۴۰ پروژه در بخش جاده‌ای و بیش از ۱۰ پروژه در بخش فرودگاهی بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از بخش خصوصی جذب شده است.

نماینده مردم سنندج در مجلس اضافه کرد: مسکن مهر تبدیل به قصه پر غصه شده، ۱۱۰ هزار واحد مسکونی بدون متقاضی و ۳۶ هزار واحد همراه با تخاصم و تنازع بین سازندگان و متقاضیان است.

علوی در پایان با بیان اینکه ۱۸ هزار بافت تاریخی و ۳۹ هزار بافت فرسوده در حال ترمیم هستند، از نمایندگان خواست به آخوندی رای اعتماد دهند تا حمل و نقل کشور متوقف نشود و از ظرفیت وی در وزارت راه استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه