English

/موافق وزیر پیشنهادی راه/

محبی نیا: شکستن حبس شبکه ریلی از مهم‌ترین اقدامات آخوندی بوده است

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد عباس آخوندی در وزارت راه شکستن حبس شبکه ریلی را از مهمترین اقدامات وی در وزارت راه دانست.

محبی نیا: شکستن حبس شبکه ریلی از مهم‌ترین اقدامات آخوندی بوده است

به گزارش خبرگزاری موج، جهانبخش محبی‌نیا در جلسه علنی صبح امروز (شنبه) در موافقت با وزیر پیشنهادی راه اظهار کرد: متاسفانه ما در بخش های کلان سیاستگذاری نداریم در حالی که به وزرا و مدیرانی نیازمندیم که مبانی فکری آنها در راستای توسعه باشد، اما به دنبال توسعه نیستیم؛ بلکه توسعه طلب هستیم. وقتی می گوییم گسترش صنعت ریلی هدف ماست، اینطور نیست که همه مسئولین امر متوجه انجام این هدف مهم باشند.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در کشور ما وجود دارد این است که سطح تصمیم گیری هنوز در هیجان و احساس متوقف است و بعضی از مواقع شیپورها به خاطر خدا نواخته نمی شود. اگر فراکسیون امید بخاطر اصلاح طلبی به یک وزیر رای بدهد یعنی شیپور بخاطر خدا نواخته نشده است و اگر ما در فراکسیون نمایندگان ولایی به وزیر ی که برای کشور مفید است رای ندهیم، باید جوابگو باشیم.

محبی نیا ادامه داد: آقای آخوندی جدای از موضوع حمل و نقل و مسکن برای تصمیمات در هیات دولت از خود کارایی نشان داده است. یکی از کارهای اساسی و استراتژیک ایشان شکستن حبس شبکه ریلی است که در برنامه ششم هم آمده است. همچنین در حالی که تلفات جاده‌ای در سال 84،  27 هزار نفر بوده در سال 95، به 15 هزار و 900 نفر رسیده است.

وی در پایان توسعه یکپارچه شبکه حمل و نقل را از اقدامات آخوندی دانست و  از نمایندگان خواست برای اینکه حمل و نقل به کمک اقتصادی ملی بیاید و تفکر استراتژیک آن برقرار شود به آخوندی رای دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه