English

اولاد قباد در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد

کرباسیان به جدیدترین تئوری ها آگاه است

نماینده مردم تهران گفت: کرباسیان از بعد تحصیلات دارای مدرک دکتری برنامه‌ریزی و صاحب شانزده کتاب است که نشان از آشنایی وی با فضای کسب و کار و معادلات جهانی است.

کرباسیان به جدیدترین تئوری ها آگاه است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، فریده اولاد قباد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه علنی مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد اظهار داشت: اقتصاد ایران در سال‌های اخیر با شرایط ویژه‌ای روبرو بود و دولت دوازدهم باید از ثمرات خارجی و تعاملات بین‌المللی و منافع برجام که از دولت یازدهم آغاز شده بود بهره ببرد.

در سال 95 رشد اقتصادی به مثبت 12 رسید

وی افزود: رشد اقتصادی ایران در سال 91 منفی 7 درصد بود و در سال 95 رشد اقتصادی به مثبت 12 رسید و شاهد تورم تک رقمی بودیم. اولاد قباد با بیان اینکه توانستیم با توجه به اسناد بالادستی در جایگاه بالاتری قرار بگیریم اظهار داشت: وزیر اقتصاد باید بتواند اصلاحات ساختاری اعمال کند و جرأت تصمیم‌گیری قاطع داشته باشد.

نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: کرباسیان از بعد تحصیلات دارای مدرک دکتری برنامه‌ریزی و صاحب شانزده کتاب است که نشان از آشنایی وی با فضای کسب و کار و معادلات جهانی است. در دانش به روز از جدیدترین تئوری‌ها آگاه است و از منظر اجرایی حدود 28 سال معاون وزیر بوده است.

اولاد قباد با بیان اینکه نقطه عطف تجربیات کرباسیان اصلاحات در ساختار گمرک است و توانست جلوی بخش زیادی از قاچاق را در گمرک بگیرد گفت: در دوره کاری وی تعاملات با کارآفرینان به بالاترین سطح رسید. کرباسیان دارای قدرت تعامل و همکاری چندجانبه است. 

وی افزود: از دیگر نکاتی که برای ما حائز اهمیت است پایبندی وی به اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه و سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری از جمله اقتصاد مقاومتی و اصل 44 است.

مردم نماینده تهران با بیان اینکه مهم‌ترین خواسته مجلس از کرباسیان تلاش در جهت رفع مشکلات ساختاری اقتصاد است، گفت: مباحث مرتبط با اصلاح نظام بانکی و مالیات از دیگر برنامه‌های وی است که می‌تواند به رونق اقتصادی کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی