English

در پیامی خطاب به سیدحسن نصرالله و نبیه بری انجام شد

تبریک بروجردی به‌مناسبت سالروز پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۳۳ روزه

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور پیام های جداگانه ای خطاب به دبیر کل حزب الله لبنان و رئیس مجلس لبنان سالروز پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۳۳ روزه را تبریک گفت.

تبریک بروجردی به‌مناسبت سالروز پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۳۳ روزه

به گزارش خبرگزاری موج، متن پیام های تبریک علاءالدین بروجردی به شرح زیر است:

«حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله

دبیر کل محترم حزب‌الله لبنان

با کمال خرسندی، مایلم فرا رسیدن سالروز حماسه بزرگ پیروزی رزمندگان مقاومت لبنان در نبرد ۳۳ روزه بر رژیم اشغالگر صهیونیستی را به جناب عالی و جوانان متدین، غیور و سلحشور مقاومت اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

با گذشت سال‌ها از این پیروزی غرور آفرین و آشکار شدن ابعاد نظامی - اطلاعاتی این نبرد سترگ، صاحب نظران نظامی، ملت‌های آزاده و به ویژه امت اسلامی با شگفتی به اهمیت راهبردی این حماسه جاودانی می‌نگرند.

بی تردید، امدادهای غیبی، مدیریت اندیشمندانه جناب عالی و ایثار دلاورمردان سلحشور حزب‌الله لبنان، این حماسه بی بدیل را بر سطر سطر تاریخ اسلام با افتخار رقم زده است.

این حماسه، علاوه بر آنکه عزت و سربلندی برای کشور لبنان به ارمغان آورده، فصل نوینی بر تاریخ مبارزات ملت مسلمان علیه اشغالگران صهیونیست و حامیان غربی آنها گشوده است.

این جانب، به نمایندگی از ملت بزرگ ایران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بار دیگر این پیروزری بزرگ را به جناب عالی و فرماندهان و حماسه آفرینان این نبرد عظیم، تبریک و تهنیت می‌گویم.

از خداوند منان برای شهدای این حماسه رحمت و غفران، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده‌های مصیب دیده، صبر و شکیبایی آرزومندم.»

 

«جناب آقای نبیه بری

رئیس محترم مجلس نمایندگان لبنان

با مسرت و خشنودی، حماسه بزرگ پیروزی مقاومت لبنان در نبرد ۳۳ روزه بر رژیم اشغالگر صهیونیستی را به جناب عالی و همکاران شما در مجلس لبنان و همچنین بر جوانان متدین، غیور و سلحشور مقاومت اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

همواره غرور آفرینی غیورمردان لبنانی در نبرد سترگ با دژخیمان صهیونیستی، بر صاحب نظران نظامی، ملت‌های آزاده و به ویژه امت اسلامی، به جهت اهمیت راهبردی این حماسه در خور توصیف است و برگ زرینی است که بر تارک تاریخ اسلامی رقم خورده است.

بی تردید، امدادهای غیبی، مدیریت خردمندانه جناب عالی، رشادت و سلحشوری مقاومت اسلامی لبنان، این حماسه بی بدیل را در اذهان به خاطر خواهد سپرد.

این حماسه، علاوه بر آنکه عزت و سربلندی برای کشور لبنان به ارمغان آورده، فصل نوینی بر تاریخ مبارزات ملت مسلمان و مظلوم علیه اشغالگران صهیونیست و حامیان غربی آنهاد گشوده است.

این جانب، به نمایندگی از ملت بزرگ ایران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بار دیگر این پیروزی بزرگ را به جناب عالی، همکاران و فرماندهان و حماسه آفرینان این نبرد عظیم، تبریک و تهنیت می‌گویم.

از خداوند منان برای شهدای این حماسه، رحمت و غفران، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده‌های مصیبت دیده، صبر و شکیبایی آرزومندم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه