English

بروجردی در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات:

از نشانه های قدر اطلاعاتی ما، پیروزی اطلاعاتی در سوریه است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز سازمان‌های اطلاعاتی ما در برابر تمامی سازمان‌های اطلاعاتی قدرت‌های جهان می‌ایستد و موفق نیز می‌شود که یکی از نشانه‌های این موفقیت پیروزی اطلاعاتی ما در سوریه است.

از نشانه های قدر اطلاعاتی ما، پیروزی اطلاعاتی در سوریه است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات در صحن علنی مجلس، با گرامیداشت یاد شهیدان حججی و عشوری، اظهار داشت: آقای علوی از ویژگی‌های لازم برای تصدی مسئولیت مهم وزارت اطلاعات برخوردار است.

وی افزود: تدین و ولایتمداری در کنار قاطعیت، حساسیت و سرعت عملکرد بهنگام در ایشان مشهود است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به بدنه وزارت اطلاعات و اقدامات مثبت آنها، تصریح کرد: بدنه وزارت اطلاعات از افرادی ولایتمدار، متدین و کارا تشکیل شده که اشراف و حساسیت خوبی نسبت به امر مهم امنیت دارند.

اشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات در امور داخلی و خارجی مشهود است

بروجردی با بیان ارزیابی عملکرد و برنامه‌های وزارت اطلاعات، گفت: اشراف اطلاعاتی که وزارت اطلاعات در این چند سال داشته در همه امور داخلی و خارجی مشهود بوده است. دوستان اطلاعاتی ما مکمل سپاه قدس هستند و باید بگویم که شاید شما مطلع نباشید که شورای هماهنگی اطلاعاتی وجود دارد و در آن شورا که در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی برگزار می‌شود، با مسئولیت وزارت اطلاعات و همچنین اطلاعات سپاه جلسات منظمی دارند و دنیا هم باید بداند که اگر این سطح از امنیت در کشور وجود دارد قطعا همکاری و هماهنگی دقیقی میان سازمان‌های اطلاعاتی ما وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز سازمان‌های اطلاعاتی ما در برابر تمامی سازمان‌های اطلاعاتی قدرت‌های جهان می‌ایستد و موفق نیز می‌شود که یکی از نشانه‌های این موفقیت پیروزی اطلاعاتی ما در سوریه است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به وظیفه خطیر وزارت اطلاعات در داخل کشور، اظهار داشت: صیانت از نظام از طریق حراست‌ها از سازمان‌های داخلی و جلوگیری از نفوذ دشمن که به وسیله ستاد ضدجاسوسی وزارت اطلاعات انجام می‌شود، باعث شده امنیت قابل قبولی در سازمان‌های ما برقرار باشد، البته بسیاری از مطالب را نمی‌توان در اینجا اشاره کرد، ولی دوستان بدانند که بسیاری از توطئه‌ها توسط وزارت اطلاعات کشف و خنثی می‌شود.

بروجردی با اشاره به نفوذ سازمان‌های جاسوسی کشورهای سلطه‌گر در سازمان‌های داخلی کشور، تصریح کرد: در برخی از ارگان‌های حساس ما دشمن توانسته افرادی را جذب کند که وزارت اطلاعات این افراد را که توسط دشمنان گاها تطمیع و یا تهدید شدند و تعداد آنها بالای صدها نفر هستند، شناسایی و توجیه و توطئه دشمنان را خنثی کرده است.

وی گفت: نکته بعدی که باید به آن اشاره کنم، وجود امنیت پایدار در کشور است که افتخاری بزرگ برای ما محسوب می‌شود. در مراسم روز تحلیف که بسیاری از سران کشورهای خارجی به کشور ما سفر کرده بودند از مسئولین اطلاعاتی ما سوال می‌کردند که در شرایطی که کشور شما در منطقه ناامن قرار دارد چگونه چنین امنیتی را در کشور برقرار کردید.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به اقدامات دیگر وزارت اطلاعات تصریح کرد: وزارت اطلاعات همچنین در مبارزه با تروریست‌ها و گسترش تبادل اطلاعاتی میان کشورهای مختلف و مبارزه با مفاسد اقتصادی و تأمین امنیت سرمایه‌گذاری اقدامات سازنده و مطلوبی در این سال‌ها داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه