English

بادامچی:

هاشمی کارنامه درخشانی در دولت یازدهم دارد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی بهداشت عملکرد بسیار مثبتی را در دولت قبل ارائه داد و کارنامه درخشانی دارد و اگرانتقادهایی هم هست، نباید آن را به حساب عملکرد وزیر گذاشت، چون برخی اشکالات سازمانی وجود دارد که مانع از اجرای کامل طرح تحول سلامت شد.

هاشمی کارنامه درخشانی در دولت یازدهم دارد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا بادامچی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، اظهار داشت: وقتی به طرح بزرگی مانند طرح تحول سلامت، اجازه اجرا داده می شود باید بودجه و اعتبارات آن هم در نظر گرفته شود و در میانه راه، یک برنامه ملی به دلیل نبود اعتبار دچار اختلال نشود.

وی در خصوص ارزیابی لیست پیشنهادی وزاری کابینه دولت دوازدهم از سوی رییس جمهوری به مجلس گفت: مقرر شده است که ارزیابی را در فراکسیون انجام دهیم و به همین منظور گروه های تخصصی از کمیسیون های مختلف با توجه به هر وزارتخانه تعیین کردیم.

بادامچی در خصوص معرفی دوباره دکتر هاشمی برای کابینه دوازدهم گفت: مهمترین نکات مثبت عملکرد دکتر هاشمی در وزارت بهداشت دولت یازدهم، بیمه شدن ۱۱ میلیون نفر از مردم کشور است و تسهیلات بسیار زیادی در بخش بهداشت و درمان برای مردم بخصوص برای کسانی که قشر ضعیف جامعه هستند، ایجاد شده است که جای قدردانی دارد.

نماینده مردم تهران افزود: افزایش تخت های بیمارستانی، کاهش پرداختی از جیب مردم و تکمیل کردن تجهیزات بیمارستانی همه از نکات بسیار مهمی است که مردم نتایج آن را لمس کرده اند و اگر بقیه برنامه ها همسان با سایر بخش ها پیش نرفته است، به دلیل همان مشکل سازمان برنامه و بودجه ای است که باید بودجه را به میزان امکانات اختصاص دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه