English

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران

برای وزارت علوم سرپرست معرفی می شود

واعظی گفت:اینکه گفته می شود روحانی با چند تن از وزرای پیشنهادی موافق نیست و یا تحمیل شده اند درست نیست و رییس جمهور تک تک راجع به همه آن ها بررسی کرده اند و تصمیم گرفته اند، لذا خواهش می کنم به شایعه سازی ها دامن زده نشود.

برای وزارت علوم سرپرست معرفی می شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج, واعظی در حاشیه آخرین نشست هیات دولت یازدهم در جمع خبرنگاران با اشاره به وزرای پیشنهادی آقای روحانی گفت: متاسفانه برخی در مجلس مطرح کردند که رییس جمهور با چند نفر از وزرایی که پیشنهاد داده، موافق نیست  و انتخاب را در اختیار مجلس گذاشته اند. لذا باید عنوان کنم که رییس جمهور از هر 17 وزیری که پیشنهاد داده حمایت می کند و نسبت به آنها جدی است و تلاش ایشان این است که هر 17 نفر رای خوب بیاورند. 

وی در ارتباط با تحمیلی خطاب شدن چند وزیر افزود: اینکه گفته می شود روحانی با چند تن از وزرای پیشنهادی موافق نیست و یا تحمیل شده اند درست نیست و رییس جمهور تک تک راجع به همه آن ها بررسی کرده اند و تصمیم گرفته اند، لذا خواهش می کنم به شایعه سازی ها دامن زده نشود. 

واعظی تاکید کرد: انسجام دولت جدی است و حمایت رییس جمهور از روز اول تا روز آخر ادامه دارد. 

وی در رابطه با وزیر علوم خاطر نشان کرد: برای وزارت علوم با مشورت هایی که انجام خواهد گرفت سرپرستی معرفی خواهد شد تا در زمان مناسب بتوان شخصی را به عنوان وزیر معرفی کرد که بتواند بار سنگین وزارت این وزارتخانه را به دوش بکشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه