English

در مسابقات بین‌المللی جام دریا

تیم نیروی دریایی ارتش دوم شد

تیم اعزامی نیروی دریایی ارتش موفق به کسب مقام دوم مسابقات جام بین‌المللی دریا شد.

تیم نیروی دریایی ارتش دوم شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، هیئت داوران مسابقات بین‌المللی جام دریا نتایج این مسابقات بین‌المللی را با حضور نمایندگان نیروی دریایی چهار کشور حاشیه خزر از جمله جمهوری اسلامی ایران، روسیه، آذربایجان و قزاقستان را اعلام کرد.

مسابقات بین‌المللی جام دریا اول تا 10 اوت (برابر 10 تا 19 مرداد) با حضور 300 تن از پرسنل نیروی دریایی و نیز در مجموع 9 ناو به ظرفیت یک هزار تن از چهار کشور آذربایجان، روسیه، قزاقستان و نیز دو ناو جوشن  و پیکان جمهوری اسلامی ایران در بندر باکو برگزار شد.

براساس نتایج اعلام شده در جلسه نهایی هیئت داوران ناو گروه – 124  نیروی دریایی جمهوری آذربایجان و نیز ناو موشک‌انداز گراد اسوییاژسک روسیه هر یک با کسب 246 امتیاز برنده این مسابقات بین‌المللی شدند.

همچنین ناو موشک‌انداز جوشن جمهوری اسلامی ایران و ناو موشک‌انداز ساری آرکا قزاقستان به ترتیب با کسب 234 و 227 امتیاز در این مسابقات بین‌المللی دوم و سوم شدند.

مسابقات بین‌المللی جام دریا در دو مرحله در دریا و ساحل برگزار شد و در قالب آن رقابت‌های تیراندازی به هدف سطحی، هدف هوایی، به اهداف نزدیک و مهار و کنترل صدمات و عملیات نجات انجام گرفت.

هدف از این مسابقات برقراری دوستی و تعامل میان نیروهای دریایی کشورهای حاضر اعلام شده و ایران برای اولین بار در این مسابقات حضور داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه