English

استاندار البرز:

اوکراین می تواند دروازه ورود کالای ایرانی به اروپا باشد

استاندار البرز گفت: کشور اوکراین جمعیتی بالغ بر 41 میلیون نفر را در خود جای داده و می تواند به عنوان دروازه ورودی کالای ایرانی به اروپا نیز محسوب شود.

اوکراین می تواند دروازه ورود کالای ایرانی به اروپا باشد
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید حمید طهائی در جلسه توسعه صادرات غیر نفتی استان البرز که عصر چهارشنبه در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه سازمان ها، ادارت و دستگاه های اجرایی باید در حوزه مدیریتی خود به طور جد وارد عمل شوند، اظهار کرد: در خصوص شرکت در نمایشگاه اوکراین، افراد متقاضی حضور، تحت نظر مدیران مربوطه خود وارد عمل شوند.

وی با اشاره به اینکه طبق اظهارات سفیر اوکراین در ایران بایستی دانشگاه ها در مبادله اساتید و دانش با یکدیگر وارد عمل شوند، افزود: شناخت نیازمندی های اوکراین باید به صورت جامع صورت پذیرد.

طهائی با اشاره به اینکه فعالیت در این عرصه باید در حد ملی و کشوری توسط استان البرز صورت گیرد و نگاه جامع تر شود، ادامه داد: اتاق بازرگانی استان می تواند اطلاع رسانی خوبی در این رابطه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای حضور سازمان های دولتی در نمایشگاه توانمندی ایران و البرز در اوکراین باید برنامه ریزی جامعی صورت بپذیرد، اعلام کرد: در مجموع باید تدابیری اتخاذ شود که خروجی قابل توجهی از این نمایشگاه برای استان و کشور حاصل شود.

استاندار البرز با بیان اینکه روند راه اندازی پایانه صادراتی و سایت نمایشگاه دائمی البرز باید تسریع پیدا کند گفت: ایجاد پایانه صادراتی در جوار فرودگاه پیام می تواند در جهت بهبود اقدامات اقتصادی در این منطقه بسیار موثر باشد البته نکته قابل توجه در این رابطه حضور فعال بخش خصوصی برای راه اندازی این مهم است.

وی افزود: بهسازی و ایجاد مسیرهای دسترسی به فرودگاه پیام در دستور کار است و تاکنون اقدامات بزرگی در این رابطه محقق شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی