English

آقابابائی:

هشتمین نشست ستاد مرکزی اربعین با هدف اتخاذ سیاست ها و تدابیر جدید برگزار شد

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: هشتمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی برای تعامل نزدیکتر و هماهنگی بیشتر با ستاد اربعین مستقر در عراق و با هدف اتخاذ سیاست ها و تدابیر جدید و واحد به صورت مشترک برگزار شد.

هشتمین نشست ستاد مرکزی اربعین با هدف اتخاذ سیاست ها و تدابیر جدید برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، آقابابائی، مدیرکل امور مرزی وزارت کشور و دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در خصوص نشست مشترک ستاد مرکزی اربعین مستقر در عراق گفت: در سفر هفته آینده وزیر کشور عراق به جمهوری اسلامی ایران، سند و یادداشت تفاهم برگزاری مراسم اربعین به امضای وزیران کشور عراق و ایران خواهد رسید و در صورت توانایی دولت عراق و وجود زیرساخت های لازم در بعد تجهیزات فنی و حصول شرایط امنیتی مطلوب علاوه بر مرزهای رسمی مهران، چذابه و شلمچه مرز چهارم در خسروی نیز پذیرای زائران اربعین خواهد بود.

آقابابائی گفت: مباحث عمده این جلسه آسیب شناسی اعزام زائران در سالهای قبل و اتخاذ سیاست ها و تدابیر جدید برای عزیمت آسانتر زائران به عتبات عالیات در عراق بود.

وی گفت: پیش بینی بررسی و ایجاد بسترهای مکانیزم جدید برای تسریع در صدور روادید در سفارت عراق و در دفاتر صدور روادید در شهرهای تعیین شده کشور، تکمیل زیرساختها در مرزها و اتخاذ سیاستهای هماهنگ بین ستاد مرکزی اربعین و ستاد اربعین مستقر در عراق و توجه خاص به موضوعات فرهنگی از جمله اقدامات انجام شده برای بهبود شرایط سفر زائران اربعین حسینی در سالجاری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه