English

امیر پوردستان:

خبرنگار در خط مقدم رزم ایستاده و رسالتش را انجام می‌دهد

جانشین فرمانده کل ارتش در پیامی به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه، فعالیت‌های خبرنگاران را به رزمندگان در خط مقدم تشبیه کرد که بر خاکریز ایستاده و رسالتشان را انجام می‌دهند.

خبرنگار در خط مقدم رزم ایستاده و رسالتش را انجام می‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان»، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی که جهت انتشار در اختیار خبرگزاری دفاع مقدس قرار داده است، روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: روز خبرنگار را که بدون تردید روز همنوایی شجاعت، ایثار، صداقت، امانتداری، دقت و تعهد است را به جامعه خبری به ویژه خبرنگاران عزیز تبریک عرض می‌کنم.

تصویری که از خبرنگار در ذهن ملت شریف ایران نقش بسته، تصویر سربازی است که در خط مقدم رزم، با سلاحی در دست و در سنگری مستحکم ایستاده و از روزنه‌ای میدان مقابل را زیر نظر دارد، در صورتی که در کنار این سنگر مستحکم و بر روی خاکریز، خبرنگار ایستاده که دوربین یا میکروفن در دست دارد و وظیفه دارد هم دشمن و هم جبهه خودی را آنچنان که هست ترسیم و تصویر کند. و بی مهابا و بدون توجه به سفیر گلوله‌هایی که از کنارش زوزه کشان عبور می‌کنند و بی اعتنا به فریادهایی که مدام اخطار می‌دهند بخواب، بخواب، می‌ایستد و رسالتش را به انجام می‌رساند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه