English

پایان نهمین جلسه محاکمه دو متهم فساد نفتی/جلسه بعدی فردا

دهمین جلسه رسیدگی به اتهامات دو متهم پرونده فساد نفتی فردا (سه‌شنبه) در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه برگزار می‌شود.

پایان نهمین جلسه محاکمه دو متهم فساد نفتی/جلسه بعدی فردا

به گزارش خبرگزاری موج، در جلسه نهم دادگاه حمید فلاح هروی متهم ردیف سوم پرونده موسوم به فساد نفتی به ادامه دفاعیات خود پرداخت.

در جلسات اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم دادگاه دو متهم نفتی، کیفرخواست «مهدی شمس» متهم ردیف دوم پرونده از سوی نماینده دادستان قرائت شد و در ادامه این متهم در جایگاه قرار گرفت و به ارائه دفاعیات خود پرداخت و وکیل‌مدافع متهم نیز دفاعیات خود را مطرح کرد.

در جلسه هفتم نیز افشار وکیل مدافع مهدی شمس دفاعیات خود را ارائه کرد و نماینده دادستان و وکلای شرکت نفت به اظهارات و دفاعیات وکیل مدافع متهم ردیف دوم پاسخ دادند و در پایان جلسه هفتم کیفرخواست حمید فلاح هروی متهم ردیف سوم توسط نماینده دادستان قرائت شد.

در جلسه هشتم نیز قاضی مقیسه پیش از آغاز دفاعیات حمید فلاح هروی متهم ردیف سوم پرونده از وکلای شکات خواست شکایات خود را مطرح کنند و بر همین اساس وکلای شرکت نفت و وکیل بانک مسکن به بیان شکایات خود پرداختند و در ادامه جلسه هشتم نیز حمید فلاح هروی متهم ردیف سوم پرونده به ارائه دفاعیات خود پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه