English

لاریجانی در دیدار نایب رئیس مجلس اقوام بوسنی:

هیچ محدودیتی برای گسترش همکاری‌ها با کشور بوسنی وجود ندارد

رئیس مجلس گفت: ایران هیچ محدودیتی برای گسترش همکاری‌ها با کشور بوسنی نداشته و فضا برای تقویت روابط و تعاملات در تمام شئونات فراهم است.

هیچ محدودیتی برای گسترش همکاری‌ها با کشور بوسنی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار «صافت سوفتیچ» نایب رئیس مجلس اقوام بوسنی با اشاره به جایگاه و اهمیت کشور بوسنی، گفت: جمهوری اسلامی همواره از تمامیت ارضی و وفاق درونی بوسنی حمایت کرده و می‌کند.

وی ادامه داد: ایران هیچ محدودیتی برای گسترش همکاری‌ها با کشور بوسنی نداشته و فضا برای تقویت روابط و تعاملات در تمام شئونات فراهم است.

رئیس مجلس با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی دو کشور ایران و بوسنی، تصریح کرد: قطعا توسعه روابط اقتصادی و تجاری باید در دستورکار دو کشور قرار گیرد.

همچنین «صافت سوفتیچ» نایب رئیس مجلس اقوام بوسنی نیز در این دیدار، گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از معدود کشورهایی است که مردم بوسنی در آن احساس راحتی و برادری می‌کنند.

وی بر لزوم گسترش روابط دوجانبه میان ایران و بوسنی تأکید کرد و افزود: حضور گسترده مقامات کشورهای خارجی در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری، نشان‌دهنده جایگاه والای ایران و نگرش جامعه بین‌المللی به جمهوری اسلامی است.

نایب رئیس مجلس اقوام بوسنی افزود: ایران در یک منطقه ملتهب و پرتنش واقع شده، اما توانسته نقش چشمگیر و تأثیرگذار خود در منطقه را ایفا کند.

«صافت سوفتیچ» با تقدیر و تشکر از حمایت جمهوری اسلامی از مردم بوسنی در دوران بحران این کشور، تصریح کرد: مردم بوسنی هیچگاه کمک‌ها و حمایت‌های جمهوری اسلامی از این کشور را فراموش نمی‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه