English

استقبال ظریف از میهمانان خارجی در خانه ملت/ تغییرات مجلس در روز تحلیف

مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در حالی دقایقی دیگر در خانه ملت آغاز می شود که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در مجلس از میهمانان خارجی استقبال رسمی رمی کند.

استقبال ظریف از میهمانان خارجی در خانه ملت/ تغییرات مجلس در روز تحلیف

به گزارش خبرگزاری موج، روسای جمهوری کشورهای مختلف، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا،عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق و هیات های دیگر کشورها در مراسم تحلیف دکتر روحانی شرکت کرده اند.
**پرچم تمامی کشورهای شرکت کننده در این مراسم در اطراف صحن علنی مجلس شورای اسلامی گذاشته شده است، قرار است نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صندلی های خود جلوس کنند و میهمانان مراسم نیز در صندلی هایی که به مجلس اضافه شده بنشینند.
**محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در مجلس حضور دارد و از میهمانان خارجی این مراسم در صحن علنی مجلس استقبال می کند.
** درب های صحن علنی مجلس شورای اسلامی برای حضور خبرنگاران در جایگاه در ساعت 16 امروز باز شد، **جایگاه خبرنگاران مجلس شورای اسلامی و همچنین صحن علنی مجلس در مراسم امروز تحلیف تغییرات زیادی کرده است.در جایگاه خبرنگاران مجلس شورای اسلامی صندلی های زیادی برای حضور خبرنگاران گذاشته شده است، مانیتور بزرگی در بالای جایگاه خبرنگاران مجلس نصب شده که هم اکنون تصویری از دیدارهای رییس جمهوری با هیات های خارجی را به نمایش می گذارد.
**حضور گسترده خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران داخلی و خارجی در این مراسم بسیار چشمگیر است به طوری که هنوز درب های جایگاه خبرنگاران صحن علنی مجلس شورای اسلامی باز نشده، ظرفیت تمامی صندلی ها از جمله صندلی های اضافه شده تکمیل شد.
**خبرنگاران و عکاسان از ساعتی قبل از آغاز مراسم پشت درب صحن علنی مجلس منتظر بودند که بتوانند جای خوبی را در صندلی های جایگاه خبرنگاران و همچنین محل عکس برداری و فیلم برداری داشته باشند.
**گروه سرود ارتش جمهوری اسلامی که قرار است امروز سرود ملی کشورمان را در مجلس اجرا کند در جایگاه مردمی صحن علنی مجلس شورای اسلامی مستقر شده اند.
** این در حالی است که صحن علنی مجلس شورای اسلامی نیز تغییرات زیادی کرده است، جایگاه هیات رییسه مجلس و همچنین تریبون (سخنگاه مجلس) با گل های زیبا آراسته شده ، تعداد زیادی صندلی در اطراف و جلوی صندلی های کنونی مجلس شورای اسلامی قرار داده شده است که جایگاه مقامات و مسوولان کشورمان و همچنین میهمانان داخلی و خارجی است.
**آیت الله محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی،آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، علی اکبرصالحی رییس سازمان انرژی اتمی، الهام امین زاده معاون رییس جمهوری ، مهدی چمران رییس شورای شهر دوره چهارم، حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، عطاءالله صالحی فرمانده ارتش ، علی یونسی، عباس عراقچی.حسن قشقاوی، مصطفی میرسلیم ، سرلشگر محمد حسی باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، رحیم صفوی از جمله مسوولان شرکت کننده در این مراسم هستند که از ساعتی قبل در خانه ملت حضور یافته اند.
**در جایگاه هیات رییسه مجلس تنها محمد علی وکیلی حضور دارد و دیگر صندلی های هیات رییسه خالی است.
مرضیه افخم سفیر ایران در مالزی نیز در مجلس حضور یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی