English

با اشاره به بیانات اخیر رهبری؛

سبحانی‌فر: تعامل گسترده با دنیا جایگاه بین‌المللی ایران را تقویت می‌کند

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: تعامل گسترده با دنیا یکی از ابزارهایی است که می‌تواند موجب تقویت قدرت جمهوری اسلامی در ایستادگی در برابر قدرت‌های زورگو و دفاع از حقوق بین‌المللی کشور شود.

سبحانی‌فر: تعامل گسترده با دنیا جایگاه بین‌المللی ایران را تقویت می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، رمضانعلی سبحانی‌فر با اشاره به بیانات رهبری در مراسم تنفیذ دوازدهمین رئیس جمهور کشور اظهار داشت: توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نکات اساسی و مطالبات جامعه است که با تعامل گسترده با دنیا بویژه کشورهای دوست و منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است، نمی‌توان بدون ارتباط با سایر کشورها اقتصاد کشور را رونق بخشید.

نماینده مردم سبزوار در مجلس، خاطرنشان کرد: تعامل گسترده با دنیا برای رفع مشکلات اقتصادی و توسعه اقتصاد از اهمیت زیادی برخوردار است. در عین حال با توجه به شرایط حساس منطقه باید گستره تعاملات‌مان با سایر کشورها را افزایش دهیم تا بتوانیم با صلابت و قدرت مضاعف در برابر سلطه‌طلبان بایستیم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تصریح کرد: باید با صلابت، قدرت و قوت در برابر فشارهای خارجی ایستادگی کنیم و یقین بدانیم هزینه کرنش در برابر کشورهای زورگو بیشتر از ایستادگی با صلابت و قدرت در برابر سلطه‌طلبان است.

وی ابراز امیدواری کرد که دولت دوازدهم بتواند بیش از پیش جایگاه و عزت جمهوری اسلامی را در عرصه بین الملل ارتقا ببخشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه