English

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی:

دولت با حرکت‌های جهادگونه مسیر انقلاب اسلامی را دنبال کند

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی گفت: دولت با استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در کشور و حرکت‌های جهادگونه مسیر انقلاب اسلامی را دنبال کند و بی‌شک نباید از نقش جریان دانشجویی در این مقطع حساس غافل شود.

دولت با حرکت‌های جهادگونه مسیر انقلاب اسلامی را دنبال کند

به گزارش خبرگزاری موج، داوود گودرزی امروز در حاشیه اختتامیه دوره آموزشی خط امام در اردوگاه شهدای درچه اصفهان اظهار کرد: دانشجویان بسیجی با شرکت در دوره‌های طرح ولایت و خط امام(ره) و آشنایی با مبانی اندیشه اسلامی و مبانی انقلاب، نظیر استکبارستیزی، عدالت اجتماعی، استقلال، آزادی و کرامت انسانی الگوی سایر دانشجویان هستند.

وی افزود: دوره طرح ولایت و آموزش مبانی اندیشه اسلامی با عنوان خط امام(ره) با هدف اثرگذاری در محیط دانشگاه، آموزش‌های بصیرتی، معرفتی و تربیت اسلامی و با بهره‌گیری از اساتید حوزه و دانشگاه هر سال برگزار می‌شود که امروز شاهد اختتامیه دوره خط امام(ره) در استان اصفهان بوده‌ایم.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی با تأکید بر اینکه فرزندان امام و رهبری در بسیج دانشجویی بازخوانی بیانات امام(ره) و مقام معظم رهبری را برای تشخیص راه انقلاب و جلوگیری از انحراف مکتب امام(ره) مبنای کار خود قرار داده‌اند، تصریح کرد: باید راه امام را بشناسیم، چراکه راه امام چراغ راه ماست و هندسه انقلاب از راه امام(ره) برگرفته‌ شده است و در واقع جریان دانشجویی کشور رسالت خود می‌داند که خط اصیل امام را تبیین و تحلیل کند و نگاه امام به مسائل مختلف را بشناسند تا شاخصی برای شناخت داشته باشد.

وی بررسی نگاه امام در موضوعات مختلف از جمله مردم، آزادی، عقلانیت، فرهنگ، اقتصاد و سیاست خارجی را در این همایش اعلام کرد و گفت: خط امام با گذشت 3 دهه از انقلاب که فرمایشات و صوت و تصویر امام هنوز هست مدعیانی پیدا شده است تا از امام چهره دیگری نشان دهند.

گودرزی تحریف‌کنندگان خط امام را علاوه بر خارج از کشور در داخل کشور هم دانست و تأکید کرد: عده‌ای در داخل ادعای خط امام دارند ولی خلاف آن حرکت می‌کنند، بنابراین در دوره خط امام مبانی گفتمان انقلابی، اهداف و اصول و شاخص‌های خط امام و مسیر آینده انقلاب را تبیین می‌کنیم.

وی با اشاره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دولت دوازدهم بیان کرد: ضمن تبریک به رئیس‌جمهور، دولت با استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در کشور و حرکت‌های جهادگونه مسیر انقلاب اسلامی را دنبال کند و بی‌شک نباید از نقش جریان دانشجویی در این مقطع که نقشی بی‌بدیل و حساس است غافل شود.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی به رویکرد بسیج دانشجویی در تعامل با دولت اشاره کرد و افزود: محرومیت‌زدایی، آشنایی دانشجویان با مناطق محروم، کارآفرینی و مولد کردن مردم مناطق محروم از رویکردهای جدید سازمان بسیج دانشجویی در تعامل با دولت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی