English

وزیر جهاد کشاورزی در نامه به جهانگیری:

دستگاه های اجرایی چای ایرانی بخرند

وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور درخواست کرد، دستگاه های اجرایی اعم از لشکری و کشوری چای مصرفی خود را از کارخانجات تولیدکننده داخلی تامین کنند.

دستگاه های اجرایی چای ایرانی بخرند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی در نامه ای به جهانگیری با اشاره به این که چای ایرانی به دلیل عدم استفاده از سموم شیمیایی، سالم ترین چای دنیا محسوب می شود، تصریح کرد: تداوم تولید این محصول که در سال های اخیر با حمایت دولت تدبیر و امید از رونق و افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است، ضمن حفظ اشتغال و تامین معیشت کشاورزان می تواند بخش مهمی از مصارف مردم عزیز کشور را تامین نماید.

وزیر جهاد کشاورزی به منظور رونق بیشتر صنعت چای کشور و همچنین کاهش نگرانی تولیدکنندگان داخلی از فروش به موقع محصولات تولیدی، در این نامه از معاون اول رئیس جمهور درخواست کرده است تا کلیه دستگاه های اجرایی اعم از لشکری و کشوری چای مصرفی مورد نیاز خود را از کارخانجات تولیدکننده داخلی تامین کنند.

حجتی در ادامه، آمادگی سازمان چای کشور را برای همراهی و مشاوره در زمینه تامین چای مصرفی دستگاه های اجرایی از طریق سندیکای کارخانجات چای سازی اعلام کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی