English

جانشین ستاد کل نیروی های مسلح:

پاسداری ارزش‌های انقلاب از ماموریت‌های ارتش است

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یکی از ماموریت‌های دانشجویان افسری که لباس سربازی وطن را پوشیده‌اند، پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های انقلاب و نظام است.

پاسداری ارزش‌های انقلاب از ماموریت‌های ارتش است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در جمع دانشجویان دوره رزم مقدماتی دانشگاه‌های افسری ارتش اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های شما دانشجویان که لباس سربازی وطن را پوشیده‌اید، پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های انقلاب و نظام است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با یادآوری از فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری(مد ظه العالی) در وصف ارتش، افزود: حضرت آقا خطاب به کارکنان ارتش فرمودندکه «ارتشی بودن در چشم مردم باید متشرع بودن را تداعی کند» و توصیه حقیر به شما دانشجویان که این لباس را بر تن کرده اید، این است که شما نیز باید با ظاهر، لباس، گفتار و رفتار تشرع بودن را در خود نشان دهید.

موسوی ادامه داد: سربازی یعنی حرکت در مسیر مبارزه با کفر و وقتی شما لباس سربازی برتن کرده اید، یعنی یک عمر باید در مسیر مبارزه با شیاطین و کفار حرکت کنید و عمر خود را صرف مبارزه با آمریکا با عنوان ظالم و شیطان بزرگ کنید و قلب هایتان باید مملوء از کینه از این شیطان بزرگ باشد.

وی از این دانشجویان به عنوان نخبگان و برجستگان ارتش یاد کرد و گفت: شما نخبگان و ممتازان ارتش و جامعه هستید، به دلیل اینکه از بین چند صد هزار نفر جوان هم سن و سال خودتان انتخاب شده اید و مسیر سربازی، مسیر جانبازی در راه آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، از آنجایی که شما در این مسیر قرار گرفته اید، افتخار کنید و باید الگو و سرمشق دیگران در جامعه قرار گرفت.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح آموزش را یک فریضه دانست و تصریح کرد: همانطور که حضرت آقا آموزش را یک فریضه دانسته اند، نیت هم برای آن فریضه لازم است که نیت باعث می شود کارتان برکت داشته باشد و خسته و فرسوده از لحاظ روحی نخواهید شد.

موسوی با یادآوری نام و یاد شهدای گرانقدر ارتش، خاطر نشان کرد: توصیه می کنم سبک زندگی نظامی و غیر نظامی شهید صیاد شیرازی، بابایی، ستاری، شیرودی و دیگر شهدای ارتش را مطالعه کنید و شهدا را الگوی عملی و رفتاری خود در جامعه قرار دهید.

 وی در پایان یادآور شد: نیرو های مسلح برای فتح قله های بلند باید با قرآن کریم مانوس شوند، با انس به آن ارتقای معنویت و ارتقای علمی و مهارت نظامی را بالا برده و به تقویت آمادگی جسمانی خود بپردازید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه