English

سردار غیب پرور:

بسیج باید متناسب با اقتضائات انقلاب متحول شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ترویج گفتمان انقلابی و تبیین منافع ملی در جمع دانشگاهیان ضرورتی است که اساتید بسیجی در جهت تحقق آن باید اقدام نمایند.

به گزارش خبرگزاری موج، سردار غلامحسین غیب پرور در جلسه هم اندیشی مسوولان بسیج اساتید با اشاره به اهمیت بسیج اساتید در جامعه و دانشگاه‌ها اظهار کرد: انتظار جامعه از بسیج اساتید جریان سازی در ذیل گفتمان انقلابی است.

وی با تاکید بر نقش آفرینی اساتید بسیجی در تحولات اجتماعی گفت: استادان بسیجی به عنوان اقشار فرهیخته در جامعه و در میان اقشار بسیج می‌توانند به عنوان افراد صاحب نفوذ منشاء تحولات زیادی باشند.

غیب پرور با بیان اینکه «هر چه در مسیر انقلاب جلوتر می‌رویم با عرصه‌های جدیدی از دشمنی‌های نظام سلطه مواجه می‌شویم»، افزود: برای مقابله با دشمنی‌های جدید علیه کشور باید با برنامه از پیش طراحی شده حرکت کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تهیه نقشه راه برای بسیج اساتید، خاطر نشان کرد: متناسب با اقضائات روز جامعه و مسائلی که برای کشور وجود دارد بسیج اساتید باید با نگاه تحول انقلابی و تکیه بر اندیشه‌های ناب امام و رهبری با تهیه نقشه راه بیش از گذشته به نقش آفرینی در جامعه بپردازند.

غیب پرور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضای عمومی دانشگاه‌ها گفت:  ترویج گفتمان انقلابی و تبیین منافع ملی در جمع دانشگاهیان ضرورتی است که اساتید بسیجی در جهت تحقق آن باید اقدام نمایند.

وی ارتباط گیری و تعامل با اساتید و دانشجویان دانشگاه ها را به منظور جذب آنان به انقلاب از جمله اقدامات اساتید بسیجی عنوان نمود و اظهار کرد: کانون های بسیج اساتید مراکز حمایت از انقلاب و منافع کشور در دانشگاه ها هستند و باید بیش از گذشته تقویت شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بهر لزوم جذب حداکثری اساتید و دانشجویان به گفتمان انقلابی تاکید کرد و گفت: باید شجره بسیج را چنان تنومند کنیم که در مقابل هر طوفانی علیه انقلاب اسلامی بتوانیم مقاومت نماییم.

وی با تاکید بر هم افزایی و اثر بخشی فعالیت های بسیجیان در دانشگاه ها خواستار تعامل نیروهای فعال بسیج در دانشگاه های کشور شد و افزود: کانون های بسیج اساتید باید ابتکار عمل را در دانشگاه ها بدست گیرند و با تعامل با دانشجویان بسیجی گفتمان انقلابی در دانشگاه ها را تقویت نمایند.

غیب پرور در پایان با اشاره به اینکه رویکرد سازمان بسیج تمرکز زدایی در برنامه هاست گفت: تلاش ما این است اقشار بسیج با رویکرد تفهمی در محیط پیرامونی خود اثر گذاری حداکثری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه