English

مردم داری و کمک به مردم مهمترین ویژگی یک فرمانده بسیج است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجی واقعی کسی است که در عین کسب معارف دینی، رضایت خداوند را در خدمت به بندگان خدا می‌داند.

مردم داری و کمک به مردم مهمترین ویژگی یک فرمانده بسیج است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین که صبح امروز پیش از طلوع آفتاب در آغاز دوره سوم آموزش فرماندهان گردان‌های بیت المقدس در دانشکده شهید مطهری بسیج حضور یافته بود با اشاره به اهمیت امر آموزش در بسیج، گفت: یکی از اولویت‌های ما در ارتقاء توانمندی‌های گردان‌های بیت المقدس توجه به امر آموزش است.

وی با تاکید بر استمرار آموزش فرماندهان گردان‌های بسیج، افزود: حفظ انسجام، کسب آمادگی‌های جسمی و ارتقاء خود باوری از اهداف این دوره هاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه کمک به مردم در حل مشکلات آنها یکی از اصلی ترین وظایف بسیجیان در زمان کنونی است، تصریح کرد: هر یک از فرماندهان بسیج در شهر و دیار خود باید سرآمد خوش رفتاری و خوشرویی با مردم باشد.

سردار غیب پرور با تاکید برخورد متواضعانه بسیجیان با مردم، گفت: بسیجیان و فرماندهان بسیج باید با حضور مستمر در مساجد و سرکشی از خانواده‌های شهدا و خانواده‌های محرومی که نیاز به توجه و کمک دارند، چهره واقعی بسیج را به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان باید خود را خادم مردم بدانند، اظهار داشت: اُنس با قرآن و تقویت محبت اهل بیت، دل‌ها را چنان نرم می‌کند که افراد جز به خدمت به بندگان خدا به چیز دیگری فکر نکند و بسیجیان در هر شهر باید در کسب ویژگی‌های فوق و اُنس با قرآن سرآمد دیگران باشند.

وی در پایان با بیان اهمیت کسب معارف دینی توسط بسیجیان و فرماندهان بسیج، روحیه جوانمردی و کمک به مردم نیازمند را مهمتر دانست و خاطرنشان کرد: بسیجی واقعی کسی است که در عین کسب معارف دینی، رضایت خداوند را در خدمت به بندگان خدا می‌داند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه