English

سردار صفوی:

جامعه مهدوی ما باید بانشاط، چالاک و آماده قیام باشد

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: انقلاب ما از خارج و با جنگ و سایر تهدیدات خارجی آسیب نمی بیند، بلکه نقطه تهاجم علیه ما در داخل کشور است و نفوذ یکی از جنبه های آسب پذیری های ما در بعد داخلی است.

جامعه مهدوی ما باید بانشاط، چالاک و آماده قیام باشد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرلشکر پاسدار  سید یحیی صفوی در گردهمایی فارغ التحصیلان دوره های تربیت مربی معارف مهدویت خواهر  سراسر  کشور  که به همت بنیاد فرهنگی مهدی موعود برگزار شد، با تبیین روند کنونی حرکت  جامعه بشری گفت:  سوال اساسی برای  بسیاری  از اندیشمندان انسان دوست در مقیاس جهانی این است که  مسیر  و روند کنونی جامعه بشری و سیاستمداران و قدرتمندان حاکم بر ملت ها به چه سمت و سویی در حال حرکت است و آیا رهبران بیش از 7 میلیارد  جمعیت جهان به سمت جهل و تاریکی و ظلم حرکت می کنند  و یا به سمت دانایی، روشنایی و عدالت اجتماعی  و سرانجام درگیری قدرتهای جهانی و منطقه ای  و سرانجام حاکمان مستبد و ظالم کشورها به کجا خواهد رسید.

وی افزود: به اعتقاد ما تنها راه نجات بشریت مکتب  اسلام ناب محمدی (ص) و اعتقاد به مهدویت و تلاش و مجاهدت برای زمینه سازی ظهور حضرت می باشد.

صفوی با اشاره به گسترش جریان نفاق در برخی از دولت ها ی کشورهای اسلامی افزود: متاسفانه هم اکنون و در مقیاس جهان اسلام و در مقیاس داخلی دچار نوعی نفاق هستیم و در مقابل اسلام ناب محمدی، در مقیاس جهانی سعودیها خود را خادم الحرمین و رهبر جهان عرب و جهان اسلامی می دانند و نه تنها با انقلاب اسلامی، بلکه با تفکر شیعی و اندیشه مهدویت دشمنی می ورزند .

وی افزود: در بعد داخلی نیز متاسفانه برخی بر خلاف نظر مقام معظم رهبری جامعه را به سمت دو قطبی شدن و به سمت اختلاف پیش می برند، لیکن تجربه حدود 39  سال گذشته جمهوری اسلامی ایران و مدیریتهای کلان آن نشان می دهد کسانیکه در مقابل تدابیر رهبری و ولایت فقیه می ایستند و یا زاویه می گیرند ، سرانجام رسوا و ناکام می شوند.

صفوی ادامه داد: به اعتقاد ما فلسفه حکومت ولایت فقیه و نیابت عام امام زمان علیه السلام از یک پشتوانه اعتقادی و پشتوانه مردمی برخوردار است و مسیر سربازی امام زمان (ع) از مسیر سربازی ولی فقیه می گذرد و هر کس از این مسیر جدا شود عاقبت بخیر نخواهد شد و وظیفه همه ولایتمداران در حال حاضر بسیار حساس می باشد و با یستی ولی فقیه زمان را خوب شناخته و تدابیر ایشان را  بتوانیم به درستی و بخوبی  بفهمیم  و عمل کنیم  و پیشرفت ، عزت و امنیت ملی ایران در گرو حفظ وحدت  و انسجام ملی است.

 رئیس هیئت مدیره و عضو  هیئت امنای بنیاد فرهنگی مهدی موعود با اشاره به زمینه سازی انقلاب اسلامی ایران برای ظهور گفت:انقلاب اسلامی ما بروز و ظهور تفکر مهدویت است و بالاترین نماد اصلاح و جنبه تغییر فرهنگی نسبت به سایر جنبه ها ،انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی نشان داد که این تفکر مهدویت و اسلام ناب می تواند تبدیل به یک حکومت و نظام سیاسی شود و آسیب پذیری انقلاب اسلامی هم از همین دریچه است و دشمنان می خواهند با از بین بردن باورهای فرهنگی و مذهبی ما انقلاب را دچار انجراف کنند

وی ادامه داد:انقلاب ما از خارج و با جنگ و  سایر تهدیدات خارجی  آسیب نمی بیند،بلکه نقطه تهاجم علیه  ما در داخل کشور است و نفوذ یکی از جنبه های آسب پذیری های ما در بعد داخلی است.

صفوی با تبیین مولفه های جامعه مهدوی افزود:جامعه مهدوی ما باید بانشاط، چالاک و با روحیه جهادی و آماده قیام باشد و در جهت ترویج  این معارف، ما می توانیم معارف مهدویت را در بستر نرم افزارهای ارتباطی و شبکه تلفن همراه توسعه دهیم اما هم اکنون دشمنان ما دارند بیشتر از ما از این موضوع استفاده می کنند و آسیب های شبکه های اجتماعی در الگوی استفاده کنونی مردم از فرصت های آن بیشتر شده است و متاسفانه  ارتباطات تلفن های همراه  و فضای مجازی  توانسته اند برخی فرزندان را از والدین و برخی از انسان ها را از خدا دور کند.

دکتر صفوی ادامه داد:در توسعه فرهنگ مهدویت باید از ظرفیت رسانه های نوین استفاده کنیم و باید از همان ابزارهایی که دشمنان با استفاده از آنها باورهای اسلام ناب محمدی را مورد هجوم قرار دادند، علیه خودشان استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی