English

نیروی دریایی سپاه اعلام کرد:

تکرار اقدام تحریک‌آمیز و غیر‌حرفه‌ای آمریکا در خلیج فارس

روابط عمومی ناوتیپ ذوالفقار منطقه‌ چهارم نیروی دریایی سپاه از تکرار اقدام تحریک‌آمیز و غیر‌حرفه‌ای آمریکایی‌ها طی یک هفته گذشته در خلیج فارس خبر داد.

تکرار اقدام تحریک‌آمیز و غیر‌حرفه‌ای آمریکا در خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج، روابط عمومی ناوتیپ ذوالفقار منطقه‌ چهارم نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با گذشت چند روز از اقدام تحریک‌آمیز یک رزم‌ناو امریکایی در شمال خلیج فارس که با شلیک دو گلوله‌ی هوایی برابر شناور گشتی نیروی دریایی سپاه صورت پذیرفت، شناورهای آمریکایی این‌بار در منطقه‌ میانی خلیج فارس اقدام مشابهی را مرتکب شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید:

در ساعت 4 بعد از ظهر جمعه (6 مرداد) ناو هواپیمابر "نیمیتز" و رزم‌ناو همراهش در حالی که تحت رصد و رهگیری ناوچه‌های موشک‌انداز "ناوتیپ ذوالفقار منطقه‌ی چهارم نیروی دریایی سپاه" قرار داشتند، در محدوده‌ی نفتی-گازی "رسالت" اقدام به پرواز "بالگرد" و نزدیک شدن به شناورهای سپاه کردند.

در این اطلاعیه با اشاره به هوشمندی و هوشیاری رزمندگان نیروی دریایی سپاه تصریح شده است:

آمریکایی‌ها با حرکتی تحریک‌آمیز و غیر‌حرفه‌ای ،با اخطار به شناورهای ناوتیپ ذوالفقار مبادرت به پرتاب منور ورزیدند که رزمندگان اسلام بدون اعتنا به رفتار نامتعارف و غیرمعمول شناورهای امریکایی، ماموریت خود را در منطقه دنبال کردند که  ناو هواپیمابر و رزم‌ناو همراه منطقه را ترک کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی