English

نماینده تاکستان:

رویکرد مجلس توجه ویژه به مسائل اقتصادی است

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین درخواست کار و معضلات مالی را بیشترین موضوع مراجعات مردمی به نمایندگان استان دانست.

رویکرد مجلس توجه ویژه به مسائل اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری موج، بهمن طاهرخانی در جلسه شورای اداری استان قزوین اظهار کرد: رویکرد این دور از مجلس توجه ویژه به مسائل اقتصادی و رفع معضلات مالی کشور است.

وی افزود: تلاش نمایندگان مجلس در این دور بر مبنای کمک به دولت برای رفع مشکلات اقتصادی است و همه بر این باور هستیم که باید کمک کرد تا راهی برای حل مشکلات اقتصادی کشور گشوده شود.

طاهرخانی تصریح کرد: علی رغم تمام مشکلات اقتصادی و فشارهایی که بر کشور وارد می شود رشد اقتصادی در کشور قابل لمس است و نباید آن را نادیده گرفت.

نماینده تاکستان ادامه داد: آمارهای کشور بیانگر تلاش دولتمردان برای رفع مشکلات کشور است و این تلاش‌ها یک واقعیت انکارناپذیر است.

این عضو کمیسیون قضایی مجلس عنوان کرد: متاسفانه حجم زیادی از مشکلات بسیار زیادی که از سوی مردم به نمایندگان مطرح می شود مربوط به افراد بی بضاعت و افراد جویای کار است و باید برای آن فکری کرد.

وی در پایان یادآور شد: متاسفانه بخش زیادی از افراد که هم اکنون بر سرکار مشغول هستند نیز از نحوه عقد قرارداد از سوی کارفرما گلایه دارند و امیدواریم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای این معضل نیز راهی بیندیشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه