English

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد

رشد ۲ برابری بودجه وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۶

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بودجه وزارت ورزش و جوانان را ۲.۷ برابر سال قبل اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه بیشترین آمار تلفات کشور ما مربوط به بیماری های قلب و عروقی به علت کم تحرکی است، باید پیشگیری در این خصوص انجام شود و تحرک و شادابی را در جامعه افزایش دهیم.

رشد ۲ برابری بودجه وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۶

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: یک سوم جمعیت استان کرمان در حوزه انتخابی کرمان و راور هستند.

وی ادامه داد: اهتمام مجلس در کمک به حوزه ورزش و جوانان در این دوره کم نظیر است، به طوریکه کل بودجه وزارت ورزش در سال جاری یک هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان و همچنین از محل مالیات سیگار ۴۰۰ میلیارد نیز به حوزه ورزش اختصاص داده شده است.

پورابراهیمی بیان کرد: خانه ورزش روستایی برای ۱۵۰ منطقه روستایی در استان کرمان راه اندازی کرده ایم، همچنین از محل اعتبارات بودجه ای سال جاری احداث چمن مصنوعی به استان کرمان اختصاص داده شود.

همچنین در این جلسه حبیب الله نیکزادی نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه از وجود ورزش های زیادی با قدمت زیاد در منطقه شرق استان کرمان سخن گفت و اظهار داشت: باید به ورزش شرق استان کرمان به صورت ویژه توجه شود.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استادیوم ورزشی در شهرستان بم پس از زلزله بم احداث شده است که متاسفانه در حال فرسوده شدن است و این استادیوم ورزشی هرینه های آب و برق آن بدهکار می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه