English

هشتمین جلسه کمیسیون مشترک برجام پایان یافت

جلسه کمیسیون مشترک برجام بعدازظهر جمعه پس از حدود سه ساعت در هتل کوبورگ وین پایان یافت و سیدعباس عراقچی رایزنی های دوجانبه ای را با 'هلگا اشمید' نماینده اتحادیه اروپا و برخی دیگر از هیات ها آغاز کرد.

هشتمین جلسه کمیسیون مشترک برجام پایان یافت

به گزارش خبرگزاری موج، 'بهزاد صابری' عضو هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات کمیسیون مشترک برجام با اعلام این خبر افزود: مذاکرات و رایزنی های دوجانبه عراقچی با هیات های مختلف طبق روال جلسات گذشته کمیسیون مشترک برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: دکتر عراقچی روز گذشته با 'هلگا اشمید' معاون 'فدریکا موگرینی' مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و همچنین 'یوکیا آمانو' مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار و گفت وگوهای دوجانبه ای داشت.
وی افزود: عراقچی امروز نیز دیدار دیگری با اشمید و همچنین با 'توماس شانون' معاون وزیر امور خارجه آمریکا خواهد داشت.
صابری خاطرنشان کرد که برگزاری این دیدارهای دوجانبه همیشه در حاشیه جلسات کمیسیون برجام بوده و دیدار با نماینده آمریکا نیز مساله جدیدی نیست چنانکه 'سرگئی ریابکوف' معاون وزیر امور خارجه روسیه نیز که برای جلسه کمیسیون برجام به وین نیامده است ، هفته گذشته در تهران با عراقچی دیدار و گفت وگو کرد.

هشتمین جلسه کمیسیون مشترک برجام ساعت 11 و 30 دقیقه صبح جمعه به وقت محلی در هتل کوبوبرگ وین پایتخت اتریش آغاز شد.
در این جلسه روند اجرای توافق هسته ای و بدعهدی آمریکا در این زمینه بررسی می شود.
این جلسه به ریاست 'سیدعباس عراقچی' معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و 'هلگا اشمید' معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و با شرکت نمایندگانی از کشورهای 1+5 برگزار می شود.


عراقچی عصر پنجشنبه پس از دیدار و گفت وگو با 'یوکیا آمانو' مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، درباره جلسه کمیسیون مشترک گفت: بررسی آخرین وضعیت اجرای برجام و گلایه هایی که ایران از آمریکا دارد در جلسه روز جمعه کمیسیون مشترک برجام مطرح می شود.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه