English

نماینده رشت:

قانون ممنوعیت واردات و توزیع برنج خارجی اجرا شود

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اخبار و اطلاعاتی به دست می‌رسد مبنی بر اینکه برخلاف قانونی که واردات و توزیع برنج خارجی را طی سه ماه پیش و پس از برداشت برنج ممنوع کرده است، عمل می شود.

قانون ممنوعیت واردات و توزیع برنج خارجی اجرا شود

به گزارش خبرگزاری موج، جبار کوچکی نژاد در تذکری در صحن علنی مجلس خطاب به پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده داشت، اظهار کرد: با توجه به اینکه مجلس دو هفته تعطیل است و موضوعاتی نظیر موسسه کاسپین و برخی مشکلاتی که در بخش بانکها پیش آمده است انتظار داریم که توجه بیشتری به این موضوعات داشته باشیم چراکه مردم واقعا نگران هستند.

وی همچنین در تذکری به رئیس‌جمهور با استناد به بند ۹ اصل ۴۳ قانون اساسی گفت: در این بند قانون اساسی بر افزایش تولید کشاروزی، دامی و صنعتی که نیازهای عمومی را تامین کند و کشور را به مرحله خودکفایی برساند، تاکید کرده است. با توجه به اینکه براساس قانون سه ماه پیش و پس از برداشت برنج واردات و توزیع برنج خارجی ممنوع است اما اخبار و اطلاعاتی به دست می رسد که برخلاف این اصل قانون اساسی عمل می شود.

نماینده رشت خاطر نشان کرد: تاکید ما بر رعایت قانون اساسی است

کوچکی نژاد همچنین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به تصریح قانون مبنی بر اینکه نیروهای پیش دبستانی و خرید خدمات را به صورت حق التدریس در داخل مدارس جذب کنند اما متاسفانه در برخی استانها مانند گیلان و مازندران به قانون عمل نمی شود و علیرغم تاکیداتی که نمایندگان در این دو استان داشته اند برخی همچنان به بی قانونی خود پافشاری می کنند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۲۳۰ نماینده امضا کردند که طرح استخدامی نیروهای حق التدریس به صحن مجلس ارائه شود.

وی همچنین در بخشی از تذکر خود با اشاره به تذکر مصطفی کواکبیان اظهار کرد: از آقای کواکبیان تشکر می کنم که اثبات کرد که ایشان هم اصولگرا هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی