English

نماینده زنجان:

آقای رئیس‌جمهور از جوانان متخصص و کاربلد و زنان توانمند استفاده کنید

نماینده مردم زنجان در مجلس از رئیس‌جمهور خواست در کابینه دوازدهم از جوانان متخصص و کاربلد و از زنان توانمند استفاده کند.

آقای رئیس‌جمهور از جوانان متخصص و کاربلد و زنان توانمند استفاده کنید

به گزارش خبرگزاری موج، فریدون احمدی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی از همکارانش در مجلس خواست تا در رای اعتماد به کابینه دولت دوازدهم شاخص‌های کلان را مدنظر قرار دهند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور از روحانی خواست تا شاخص‌های کلان کشور شامل  تورم، نقدینگی، بیکاری، صادرات و واردات در دولت یازدهم را اعلام کند و در دولت دوازدهم  نیز عملکرد خود و دولت متبوعش را براساس این شاخص‌ها به مردم اطلاع رسانی کند.

وی خاطرنشان کرد: خواسته اصلی ما در آستانه معرفی وزرای دولت دوازدهم به مجلس این است رئیس‌جمهور فراجناحی عمل کند و زنان و جوانان نیز در کابینه ایشان حضور داشته باشند.

نماینده مردم زنجان در مجلس متذکر شد: هر چند که این روزها خیلی‌ها اعتقاد دارند مدیریت، سواد نمی‌خواهد و بی‌سوادها در مدیریت موفق‌تر هستند، اما آقای روحانی شما با سوادها را معرفی کنید، بی‌سوادها پدر این مملکت را در آوردند. از شما می‌خواهم افراد با تجربه‌ای را از درون وزارتخانه‌ها برای تصدی وزارت معرفی کنید.

احمدی جوانگرایی خواست مجلس در معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس اعلام کرد و افزود: یکی از خواسته‌های نمایندگان مجلس برای معرفی وزرا  تشکیل کابینه‌ای جوان است. آقای روحانی متأسفانه دولت فعلی شما دولت کهنسالان بود و بیشتر به درد مباحثات بر سر کرسی می‌خورد تا اداره مملکت. آقای رییس‌جمهور ترسوها و واداده‌ها را برای ادامه دولت معرفی نکنید، وزرایی را معرفی کنید که معاونان بازنشسته خود را انتخاب نکنند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس متذکر شد: انتصابات کهنسالان در دولت، جوانان را از فعالیت ناامید کرده به همین دلیل استدعا دارم در دولت جدید به جوانان بها دهید.  آقای روحانی با جوان‌ها بازی نکنید، جوان‌ها تنها در انتخابات مهم نیستند بلکه بعد از انتخابات هم مهم هستند. کاری نکنید که مردم برای حل مشکلات به حضرت قابض الارواح پناه ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه