English

نعمتی خطاب به وزیر کشور:

مشکلات ترافیک تهران را حل کنید

سخنگوی هیات رییسه مجلس از رییس‌جمهور خواست که به نابسامانی‌های موسسات مالی و اعتباری ورود کند.

مشکلات ترافیک تهران را حل کنید

به گزارش خبرگزاری موج، بهروز نعمتی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور متذکر شد: مردم در موسسات مالی و اعتباری سپرده گذاری کردند اما دولت وظیفه خود را در این زمینه به درستی انجام نداده است که به نظر بنده مشکل در دولت است و باید برای این موضوع به طور جدی فکری شود، مردم گناهی ندارند.

وی تیم اقتصادی دولت را ناهماهنگ دانست و افزود: رئیس جمهور به عنوان امین مردم باید تیم اقتصادی دولت را به سمتی هدایت کند که مشکلات مردم حل شود. ناهماهنگی جدی در تیم اقتصادی دولت وجود دارد به نحوی که  سخنان رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد همسویی ندارد. تقاضا دارم در دولت آینده تیم اقتصادی انتخاب شود که یک نفر از آنها به عنوان لیدر تیم، حرف آخر را بزند. در حال حاضر هر یک از مسئولان اقتصادی دولت حرف خود را می زند و مشکلات مردم همچنان تداوم دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری خطاب به وزیر کشور، پیشنهاد داد: یک هفته از خط ویژه برای تردد استفاده نکنید تا ببینید که در ترافیک سنگین، به مردم چه می‌گذرد. مردم ساعت ها در ترافیک طاقت‌فرسا عمرشان تلف می شود و شما به عنوان رئیس شورای عالی ترافیک باید مشکلات ترافیک تهران را حل کنید. باید بین شورای عالی ترافیک و سایر مسئولان دست‌اندرکار هماهنگی ایجاد شود. در حال حاضر مجموعه های زیرمجموعه شورای ترافیک حرف خود را می زند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه