English

مدیرکل سیاسی وزارت کشور:

خواسته اصلی مردم و دولت ادامه سیاست های دولت تدبیر و امید است

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: ادامه سیاست های در پیش گرفته شده دولت تدبیر و امید در 4 سال اول فعالیت، خواسته اصلی دولت و نیاز اصلی کشور برای ادامه مسیر در پیش گرفته شده است.

خواسته اصلی مردم و دولت ادامه سیاست های دولت تدبیر و امید است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد امین رضا زاده در همایش منطقه ای استانداری های گلستان، مازندران و سمنان صبح امروز یکشنبه (25 تیر 96 ) با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه درگلستان، استانداران، معاونین، فرمانداران، بخشداران و مدیران کل ستادی در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی دولت در 4 سال پیش رو، علاوه بر تداوم فعالیت های دولت دهم، پاسخ به مطالبات مطرح شده در ایام انتخاب و عمل به وعده ها است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید خدمات مهم و ارزشمندی که در کشور انجام داده و پایه گذار اقدامات زیربنایی موثری شده اما همچنان بداخلاقی های زیادی علیه دولت می شود و برخی ها هنوز در فضای رقابت انختابات ، به توطئه آفرینی علیه دولت مشغول اند.

وی به حاشیه آفرینی های فراوان مرتبط با موسسات مالی در کشور اشاره کرد و گفت : ورشکستگی این موسسات و باقی ماندن مطالبات مردم در این موسسات، میراث به جای مانده از دولت قبل است اما دولت با همه توان و سیاست اقتصادی مناسب ، اقدامات موثری برای جبران مطالبات مردم انجام داد و بسیاری از این مشکلات را برطرف کرد.

رضازاده بر لزوم تامین امنیت سرمایه گذاری در کشور تاکید کرد و گفت: توسعه و تقویت امنیت سرمایه گذاری در کشور، یکی از راه حل های حل مشکلات متعدد جامعه مانند بیکاری، تولید و اشتغال است.

به گفته وی؛ تا زمانی که امنیت سرمایه گذاری در کشور تامین نشود ، دست پیدا کردن به این خواسته ها که آینده ایران را تامین کرده و توسعه یافتگی همه جانبه را دست یافتنی تر خواهد کرد به دست نخواهد آمد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور بیان داشت: برخی ها هنوز به دنبال حاشیه آفرینی در کشور هستند و با اقدامات خود ، امنیت سرمایه گذاری با همه نتایج مثبت و فواید غیر قابل انکارش تحت الشعاع قرار می دهند که نتیجه این رفتارها ، فراری دادن سرمایه گذاران و در نتیجه باقی ماندن مشکلات است.

وی خطاب به فرمانداران گفت: دولت در زمان انتخابات وعده هایی مانند جوان کردن دولت، افزایش سهم اقلیت ها و بانوان در دولت داد که امیدواریم با تحقق این وعده ها ، گام های مهم برای افزایش رضایت عمومی از دولت برداشته شود.

 مدیرکل سیاسی وزارت کشور به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: با برگزاری این انتخابات ، بیش از 17 هزار نفر وارد سیستم مدیریتی کشور شدند که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب برای کمک به ارتقای سطخ خدمات ارایه شده استفاده کرد.

 فرمانداران با برنامه ریزی درست و انجام مشاوره های مطلوب به شوراهای شهر و روستا برای انتخابات شهرداران و دهیاران می توانند بخش زیادی از مسیر موفقیت در شهرهای خود را طی کرده و به آینده پررونق برآمده از باور افکار عمومی و برنامه ریزی شوراها امیدوار باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه